اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم آذر سال جاری؛

140 هزار بسیجی در میدان امام (ره) تجمع می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) گفت: روز پنج آذرماه 140 هزار بسیجی اصفهانی در میدان امام (ره) اجتماع می‌کنند.

140 هزار بسیجی در میدان امام (ره) تجمع می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا بخشی در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان با بیان اینکه 22 حوزه مقاومت محلی برادران و خواهران در حوزه سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان اصفهان شکل گرفته است، اظهار داشت: از این تعداد هشت کانون دانش‌آموزی و چهار کانون مربوط به هنرمندان فعالیت می‌کنند.
وی در ادامه تعداد پایگاه‌ها در رده محلات را 430 پایگاه بسیج عنوان کرد و افزود: 400 واحد دانش‌آموزی نیز از سوی سپاه ناحیه امام صادق (ع) در سطح شهرستان اصفهان تشکیل شده است که در مجموع 160 هزار بسیجی در این قالب‌ها سازمان‌دهی شده‌اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) با بیان اینکه در شهر اصفهان 350 هزار بسیجی فعالیت می‌کنند، افزود: این تعداد بسیجی در سطح شهرستان اصفهان 400 هزار نفر برآورد می‌شود.
وی با بیان اینکه در افق 1404 باید این تعداد بسیجی به دو میلیون نفر در سطح شهرستان اصفهان افزایش یابد، گفت: 40 درصد از مأموریت‌های سپاه پاسداران در استان اصفهان از سوی سه ناحیه بسیج مقاومت امام علی (ع)، بسیج مقاومت امام رضا (ع) و بسیج مقاومت امام صادق (ع) اجرایی می‌شود.
بخشی در ادامه به اجرای برنامه‌های شجره طیبه صالحان و حلقه‌های معرفتی در این راستا برای تمامی رده‌های سنی بسیج اشاره کرد و افزود: در بسیج مقاومت ناحیه امام صادق (ع) یک‌هزار و 500 حلقه صالحین تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 5هزار نفر از شهرستان اصفهان راهی اردوی راهیان نور به مناطق غرب و جنوب و حتی داخل استان شدند، گفت: در حال حاضر هم این ناحیه اعزام حدود 6هزار دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی در قالب این اردوها را در دستور کار خود قرار داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان دختر هم در مقطع دوم دبیرستان پس از محرم سال‌ جاری آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در تابستان سال ‌جاری برنامه نشاط و تعالی در 400 پایگاه بسیج شهرستان اصفهان اجرایی شد، افزود: در اجرای برنامه‌های سازندگی هم اقدامات وسیعی از سوی بسیجیان صورت گرفته است.
بخشی بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عطرافشانی مزار شهدا را از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و بیان داشت: همایش عظیم بسیجیان در اقصی نقاط کشور و همچنین در مراکز استان‌ها هم از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در روز پنج آذرماه امسال تجمع بیش از 140 هزار بسیجی در میدان امام (ره) را در اولویت برنامه‌های هفته بسیج قرار داده‌ایم، اضافه کرد: از تمامی دستگاه‌ها و ادارات استان انتظار داریم با وجود اینکه این روز در روز کاری ادارات قرار دارد، نهایت همکاری خود برای مشارکت بسیجیان دستگا‌ه‌ها در این مراسم را اجرایی کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول