اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

همایش 50 هزار نفری بسیجیان در سواحل خلیج فارس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج، 50 هزار نفر از بسیجیان بوشهری در همایش اقتدار بسیجیان این شهرستان در کنار سواحل خلیج فارس حضور می‌یابند تا قدرت خود را به دشمنان انقلاب نشان دهند.

همایش 50 هزار نفری بسیجیان در سواحل خلیج فارس برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ یدالله مرادی عصر امروز در جمع بسیجیان بوشهر اظهار داشت: بسیجیان با تبعیت از ولایت فقیه و ادامه راه شهدا و با تلاش و کوشش بسیار توانسته‌اند به قله‌هایی از علم و معرفت دست یابند که همگان انگشت تعجب به دهان بگیرند.
وی به اهداف برگزاری چنین جلساتی اشاره کرد و افزود: استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده بسیجیان در پیشبرد اهداف بسیج، حفظ انسجام بسیجیان، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری می‌تواند از مهم‌ترین اهداف این‌گونه جلسات باشد.
مرادی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌های متعدد تلاش کرد ضرباتی به این نظام و انقلاب وارد کند ولی این انقلاب با حمایت و پشتیبانی و حضور فعال بسیجیان و گسترش اندیشه ناب محمدی باعث تحولات جهانی نیز شدند.
وی ادامه داد: دنیای غرب سعی و تلاش دارد تا شاید بتواند از گسترش این اندیشه اصیل جلوگیری کند ولی استقبال ملت‌های آزادیخواه از این تفکر باعث شده تا استکبار به خصوص آمریکا دچار سردرگمی شود.
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر بیان داشت: امروز ایران توانسته در حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌هایی برسد که ملت‌ها و دولت‌های دیگری نیز از وجود نیروهای مستعد این سرزمین در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج اشاره و اعلام کرد: به مناسبت هفته بسیج، 50 هزار نفر از بسیجیان بوشهری در همایش اقتدار بسیجیان این شهرستان در کنار سواحل خلیج فارس حضور می‌یابند تا قدرت خود را به دشمنان انقلاب نشان دهند.
مرادی همچنین به اهمیت طرح صالحین پرداخت و گفت: طرح صالحین باید در همه اقشار بسیج تشکیل شود چون این طرح می‌تواند مدیران آینده نظام را تأمین و تضمین کند.
وی در پایان با تاکید بر حضور پررنگ بسیجیان در این طرح گفت: بسیجیان باید با حضور فعال در این طرح مانع توطئه های فرهنگی دشمنان علیه جوانان ما شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول