اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت نفت مسجدسلیمان؛

جاده مسجدسلیمان ـ لالی ایمن‌سازی می‌‌شود

خبرگزاری فارس: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در قالب پروژه‌ای عمرانی و عام‌المنفعه در حال ایمن‌سازی جاده ارتباطی دو شهرستان نفت‌خیز مسجدسلیمان و لالی است.

جاده مسجدسلیمان ـ لالی ایمن‌سازی می‌‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیرعامل این شرکت اظهارداشت: این پروژه که با هدف گسترش خدمت رسانی به شهروندان این منطقه تصویب شده هم اینک 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
سید کمال موسوی درباره اجرای  این پروژه عام المنفعه گفت: این پروژه با هدف ایمن‌سازی و روان‌سازی سرعت حرکت خودروها در مسیر ارتباطی این دو شهر نفت‌خیز صورت می‌گیرد و هم اینک پیمانکار پروژه با سرعت عمل مناسبی در حال اجرای کار است.
وی ادامه داد: این پروژه با 15 هزار و 700 متر طول از ابتدای دو راهی لالی تا پرچک با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 60 درصد هم اینک در حال اجراست.
موسوی درباره حجم عملیات خاکی و اجرایی این پروژه گفت: در این پروژه 120 هزار متر مکعب خاکبرداری‏، 30 هزار متر مکعب خاکریزی و بیش از یک میلیون متر مربع آسفالت گرم دو لایه پیش بینی شده ضمن آنکه با انجام عملیات کوه بری، قوس‌های مسیر به صورت هندسی اصلاح و استاندارد سازی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه، عرض جاده از 7 متر به 9.30 متر افزایش یافته و با  این اقدام علاوه بر کاهش زمان سفر، سرعت خودروها و ایمنی مسافران به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول