اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دهیار اسلام‌آباد شهرستان میاندرود:

پرحادثه‌ترین جاده مازندران به توجه ویژه مدیران نیاز دارد

خبرگزاری فارس: دهیار اسلام آباد میاندرود نصب 2 سرعت‌گیر در محور گهرباران میاندرود را باعث امنیت تردد مسافران اعلام کرد و گفت: پرحادثه‌ترین جاده مازندران به توجه ویژه مدیران نیاز دارد.

پرحادثه‌ترین جاده مازندران به توجه ویژه مدیران نیاز دارد
دهیار روستای اسلام آباد میاندرود با اشاره به آمار بالای تصادفات در محور گهرباران این شهرستان از مساعدت علی رجبی فرماندار میاندرود در این رابطه تشکر کرد.
علی شهریاری در این مورد تصریح کرد: اخذ مجوز برای نصب این دو سرعت‌گیر از خواسته‌های 10ساله مردم این منطقه بوده است که پس از ارتقای میاندرود به شهرستان و با پیگیری‌های فرمانداری میسر شده است.
این مسئول با اشاره به میزان تردد بالای این مسیر ادامه داد: در گذشته به طور متوسط ماهانه 10 تصادف در این محور از شرکت نکاچوب تا انتهای روستای اسلام آباد صورت می‌گرفت که با تمهیداتی که صورت گرفته و نصب این دو سرعت‌گیر امیدواریم این مشکلات برطرف شود.
دهیار برتر شهرستان میاندرود با اشاره به شلوغی خیابان اصلی اسلام آباد در زمان تعطیلی مدارس گفت: در گزارش اخیر رئیس اورژانس مازندران، از جاده گهرباران در مسیر اسلام‌آباد شهرستان میاندرود، این مسیر به عنوان پرحادثه‌ترین جاده مازندران شناخته شده است.
شهریاری در مورد انتقادهایی که در مورد این سرعت‌گیر انجام شده است، بیان داشت: در حالی که بر اساس آمارها، طی شش ماهه نخست سال جاری تعداد هشت نفر از هموطنان در این مسیر جان خود را از دست داده اند و تعداد زیادی معلول نیز بر جای گذاشته است همکاری و رعایت رانندگان برای جلو‌گیری از این حوادث ضروری به نظر می‌رسد.
وی با اشاره به وجود مرکز خرید روستاهای بخش گهرباران در این روستا افزود: وقتی در مهر ماه سال جاری فقط طی 24 ساعت، چهار تصادف در این محور باعث مرگ یک جوان و خسارت به شش دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت می‌شود، بیش از هر زمان دیگر وجود این سرعت‌گیر به عنوان یکی از ابتدایی‌ترین تجهیزات معمول، ضروری به نظر می‌رسد.
شهریاری در پایان از زحمات فرماندار میاندرود و معاون وی و بخشدار مرکزی تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش فارس، در بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از جاده گهرباران، ابراهیمی این جاده را از سه‌راه اسلام آباد تا سواحل میاندرود جاده مرگ توصیف کرد و یکی از اساسی‌ترین کارهای فرمانداری میاندرود در سال 91 را تجهیز و تعریض این محور پرخطر عنوان کرد.
انتهای پیام/ص30
                                     
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول