اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره راه و ترابری قیروکارزین خبر داد:

رفع 6 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان قیروکارزین گفت: در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای، اداره راه و ترابری این شهرستان شش نقطه را که با تلفات جانی بسیاری همراه بوده اصلاح، رفع خطر و ساماندهی کرده است.

رفع 6 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در قیروکارزین
محمدرضا نکویی‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون شش نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای که هر سال تلفات جانی بسیاری را سبب می‌شد اصلاح، رفع خطر و ساماندهی کرده است.
وی با اشاره به پروژه‌های انجام شده و مشخصات آن اضافه کرد: گردنه گلومش به سمت قیر یکی از پروژه‌های مهمی بود که نیمه نخست سال گذشته نزدیک به چهار کیلومتر آن شانه‌سازی شده و عرض آسفالت آن از هفت متر به 11 متر مطابق جاده اصلی درجه یک افزایش یافته است.
نکویی‌بخش ادامه داد: حذف گردنه سم دل دل به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط دارای تلفات جانی به ویژه برای دستگاه‌های سنگین با احداث سه کیلومتر مسیر جدید و ایمن در همین راستا صورت گرفته بود.
این مقام مسئول با اشاره به اصلاح سه‌راهی پر حادثه قیر ـ جهرم ـ خنج خاطرنشان کرد: این سه‌راهی به قتل‌گاهی برای راکبان وسایل نقلیه تبدیل
شده بود که با انجام عملیات تخریب، آسفالت، میدان‌گذاری، بلوارکشی و همچنین نصب چراغ‌ها دارای ترافیکی آرام و روان شده و تلفات جانی و مالی به صورت چشمگیری کاهش یافته است.
وی افزود: اصلاح پیچ دمی سرخ نیز با انجام عملیات خاک‌برداری، احداث پل، خاک‌ریزی و آسفالت یکی دیگر از این طرح‌ها است.
نکویی بخش با اشاره به اصلاح قوس سید تاج‌الدین محمد به صورت دو باند رفت و برگشت با انجام عملیات آسفالت، نصب گاردریل و تابلوهای ایمنی به طول 500 متر خاطرنشان کرد: پروژه امام شهر به کارزین نیز با ارتقای جاده از هفت به 11،60 متر و با افزایش عرض آسفالت به 9 متر به طول پنج کیلومتر انجام شده و با افزایش دهانه‌های پل میشو در مسیر از دو به پنج دهانه و نصب تابلو و خط‌کشی مسیر در حال استفاده است.
رئیس راه و ترابری قیروکارزین در پایان ابراز داشت: با توجه به اهمیت راه‌سازی در پیشرفت و توسعه کشور پروژه‌های مختلفی در سطح این شهرستان در حال اجرا است که در توسعه این شهرستان نقش بسزایی دارند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول