اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به زودی؛

پایگاه امداد جاده‌ای گلپایگان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان از احداث پایگاه امداد جاده‌ای گلپایگان - موته در آینده نزدیک خبر داد.

پایگاه امداد جاده‌ای گلپایگان احداث می‌شود
حیدرعلی خانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در حاشیه همایش تجلیل از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلپایگان اظهار داشت: با توجه به تردد خودرویی و تصادفات جاده‌ای در محور گلپایگان به موته احداث پایگاه امداد جاده‌ای در این محور ضروری بود.
وی گفت: زمین پیشنهاد شده 35 کیلومتری شهر گلپایگان و جنب پلیس راه گلپایگان - موته است و در آینده نزدیک مناقصه این زمین انجام می‌شود و امیدواریم هرچه زودتر مقدمات کار فراهم شود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان یادآور شد: زمین پیشنهادی به مساحت 2هزارو 500 متر و با 600 متر زیر بنای مفید و در دو طبقه  شامل مکان اسکان اضطراری، درمان اضطراری و پایگاه امداد جاده‌ای است.
وی برآورد احتمالی هزینه ساخت پایگاه امداد جاده‌ای را 300 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این پایگاه با هزینه جمعیت هلال احمر استان اصفهان احداث می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول