اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

تهدید ایران نتیجه‌ای برای دشمنان ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان انقلاب از تهدید کردن ملت بزرگ ایران هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرند.

تهدید ایران نتیجه‌ای برای دشمنان ندارد
آیت‌الله علی اکبر قریشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بی‌اثر دانستن تهدیدهای اخیر ایادی استکبار جهانی، اظهار داشت: ملت ولایتمدار و غیور ایران اسلامی از تهدید کردن دشمنان هیچ واهمه‌ای ندارد چرا که بحران‌ها و شرایط پیچیده زیادی را با حفظ اتحاد و هوشیاری خود پشت‌سر گذاشته‌اند و در نتیجه تجارب زیادی برای مقابله کردن با انواع تهدید نرم و سخت اندوخته‌اند.
وی افزود: ملت ایران در همه زمینه‌ها با تبعیت از ولی فقیه آمادگی مقابله با هر نوع تهدید را دارد چرا که جوانان غیور ما با وجودی که هشت سال جنگ تحمیلی درک نکردند ولی به دلیل پرورش یافتن در جامعه‌ای با معیارهای انقلابی و قرآنی، همواره برای مقابله با سران متجاوز و غاصب آمادگی لازم را دارند.
قریشی با بیان اینکه دستیابی دانشمندان کشور ما به انرژی هسته‌ای موجب غضب و خشم دشمنان شده است، تصریح کرد: دانشمندان پرتوان و فعال کشور ما با در نظر گرفتن معیارهای اخلاقی و اسلامی برای دست یافتن به همه علوم و فنون تاثیرگذار دنیا تلاش می‌کنند ولی دشمنان نظام اسلامی خواستار هستند که همه صنایع و فنون فقط در انحصار آنها قرار گیرد پس به روش‌های مختلف به دنبال محدود کردن سایر ملل هستند.
وی بر لزوم اطاعت کردن از مقام معظم رهبری برای ناامید کردن دشمنان تاکید کرد و گفت: ملت ما در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب، انواع بحران‌ها اعم از هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، تحرکات گروهک تروریستی پژاک و ده‌ها مورد دیگر از طریق اطاعت کردن رهنمودهای رهبری با سربلندی پشت سر گذاشته‌اند از این رو باید در شرایط فعلی هم با پیروی از مقام معظم رهبری و انتقال این مسئله مهم به فرزندان خود در راستای بی‌اثر کردن تهدیدهای دشمنان گام بردارند.
این مسئول با اشاره به اینکه هفته بسیج پیش رو قرار دارد، یادآوری کرد: بسیجیان سلحشور و دلاور در این هفته با برگزاری آیین‌های مختلف به ویژه تجمع‌هایی بزرگ قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را به معرض نمایش می‌گذارند و انتظار می رود همه مردم برای تقویت روحیه بسیجیان در آیین‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.
قریشی تصریح کرد: هم‌اکنون جوانان باید در راستای صیانت از آرمان‌های انقلاب و شهدای بزرگ آن گام بردارند و برای محقق شدن این موضوع به بارور شدن نهال انقلاب همت گمارند چرا که آینده ایران اسلامی در دست‌های آنها قرار دارد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به شکل‌گیری نهضت‌های انقلابی در سراسر جهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای دیگر دنیا نیز ملت‌ها علیه حکومت‌های غاصب و ظالم به پا خاسته‌اند حتی در بعضی نقاط دنیا توفیق‌هایی زیادی هم به دست آمده است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول