اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

دستاوردهای نظام سبب ناامیدی دشمن شده است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: دستاوردهای نظام سبب ناامیدی دشمن شده است.

دستاوردهای نظام سبب ناامیدی دشمن شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نصرالله‌ ابراهیمی در شورای اداری شهرستان ری با بیان اینکه به برکت خون شهدا و نعمت ولایت فقیه، همیشه دشمنان نظام و انقلاب در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام مانده‌اند، گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های علمی، نظامی و اقتصادی سبب نا امیدی و د‌لسردی دشمنان نظام شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران افزود: امروز هر کسی در هر مسندی که در نظام اسلامی مشغول خدمت رسانی است، وامدار خون شهداست و باید امانتداری وفادار باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه خرد جمعی مجموعه هر سازمانی را گامی مؤثر در رسیدن به اهداف سازمانی است، خاطرنشان کرد: تعامل و استفاده از فکر تمام افراد زیر مجموعه است که می‌توان به اهداف سازمانی رسید و باید از همه ظرفیت‌های موجود در راستای رسیدن به اهداف والای سازمانی استفاده کرد.
ابراهیمی با تاکید بر اینکه راه شهدا همیشه باید ادامه پیدا کند، بیان کرد: همیشه در خط ولایت فقیه ماندن، باید هدف باشد و همه ما باید در خط ولایت فقیه حرکت  کنیم تا کارهایمان رنگ الهی به خود بگیرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان ری تصریح کرد: ارزش واقعی انسان در خدمت رسانی بی منت به مردم با عشق و علاقه و دوستداری اهل بیت (ع) و توکل به خدای متعال است.
وی در ادامه تغییر در مسئولیت‌ها را یک بحث مدیریتی دانست و گفت: تاکنون در استانداری تهران یک فضای سرشار از محبت و مودت وجود داشته و دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در ارتباط با انتصاب وی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ری عنوان کرد: در این برهه جابه‌جایی به بنده تکلیف شرعی شد و ضمن دستور استاندار تهران و عنایت معاون سیاسی‌ـ اجتماعی استانداری تهران بنده به عنوان سرپرست فرمانداری ری معرفی شدم.
ابراهیمی با اشاره به پیشینه تاریخی شهرستان ری گفت:  این شهرستان به واسطه تقدیم شهدا در انقلاب و دفاع مقدس در استان تهران پیشتاز است و مردم ولایت‌مدار و مذهبی این شهرستان شایسته خدمت رسانی بیش از گذشته هستند و شهرستان ری، شهرستانی تأثیرگذار در سطح استان است.
سرپرست فرمانداری ری تاکید کرد: جمعیت، وسعت و پیشینه تاریخی این شهرستان یک ظرفیت محسوب می‌شود و باید با جدیت به امر خدمت رسانی به این شهرستان پرداخت.
وی ادامه داد: خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق داد برای مدتی در خدمت مردم ولایی شهرستان ری باشم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در پایان تصریح کرد: امیدوارم همان‌گونه که تاکنون با شاخصه‌های ولایت‌مداری، توکل به خدا و ائمه معصومین علیهم‌السلام
همه امور را انجام دادیم در ادامه نیز با این نیت کارها را جلو ببریم.
این گزارش حاکی است، جلسه شورای اداری امروز با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید داوود شاهچراغی امام جمعه قیامدشت، صفرعلی براتلو معاون سیاسی‌ـ اجتماعی استاندار تهران، علی اکبر فدایی مدیرکل انتخابات استانداری تهران و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان ری در سالن همایش‌های این فرمانداری برگزار شد.
نصراله ابراهیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران تا زمان انتصاب فرماندار شهرستان ری به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شده است و امروز نیز در نخستین روز کاری خود در این شهرستان جلسه شورای اداری شهرستان ری را برگزار کرد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول