اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

توطئه‌ دشمنان با هوشیاری خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: توطئه‌های دشمنان با هوشیاری مردم و نخبگان جامعه نقش بر آب می‌شود.

توطئه‌ دشمنان با هوشیاری خنثی می‌شود
سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی که هر چهار سال یک بار در کشور برگزار می‌شود به عنوان یکی از مهم‌ترین انتخابات کشور محسوب می‌شود.
وی با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی در ارکان کشور، افزود: در نظام جمهوری اسلامی مجلس جایگاه ویژه‌ای داشته و مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا و ایادی استکبار جهانی به این موضوع واقف بوده و تلاش می‌کنند، از حضور حداکثری مردم جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه ایران هراسی و اسلام هراسی در جامعه بین‌الملل از اهداف دشمنان نظام است، تصریح کرد: ملت ایران با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را شناخته و با این توطئه‌ها آشنا هستند.
نصیری فشار حداکثری نظام غرب علیه کشور را با راهکارها و توطئه‌های مختلف از جمله تحریم، تهدید نظامی و سناریوهای ترور و انتساب این ترورها به کشور ایران را از توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: دشمنان در زمینه حقوق بشر و انرژی هسته‌ای ابزاری برای فشار بیشتر علیه نظام استفاده کرده و برای فشار آوردن برای ایران به کار می‌گیرند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: ایجاد یاس و نا‌امیدی در بین مردم، اخلال در حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی از برنامه‌ها و اهداف دشمنان نظام است که در این راستا تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در برهه‌های مختلف زمانی در راستای دفاع از دستاوردهای نظام یادآور شد: ملت ایران باید با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب دلسردی دشمنان را فراهم کرده و از دستاوردهای نظام پشتیبانی کنند.
نصیری تصریح کرد: ضروری است فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری به عنوان فصل‌الخطاب در جامعه مورد استفاده قرار گرفته و نخبگان سیاسی نیز با هوشیاری کامل در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنند.
وی یادآور شد: اگر مردم پشت سر نظام بوده و نخبگان سیاسی از ارکان نظام دفاع کنند، هیچ آسیبی به کشور وارد نشده و کشور در برابر توطئه‌های دشمنان همچون گذشته واکسینه می‌شود.
نصیری حضور گسترده و هوشیاری مردم را در زمینه انتخابات مجلس مهم ارزیابی کرد و افزود: با حضور گسترده در انتخابات مجلس توطئه‌ها و تحریم‌ها علیه کشور کمرنگ می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این نخستین باری نیست که دشمنان اسلام برای ضربه زدن به نظام از چنین راهکارهایی استفاده می‌‌کنند و آرمان‌های نظام را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول