اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست بنیاد مسکن کهگیلویه:

20 درصد ساختمان‌های روستایی کهگیلویه مقاوم سازی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست بنیاد مسکن کهگیلویه گفت: تاکنون توانسته‌ایم بیش از 20 درصد از ساختمان‌های 15 هزار خانوار جمعیت روستایی را در شهرستان کهگیلویه زیر پوشش مقاوم‌سازی قرار دهیم.

20 درصد ساختمان‌های روستایی کهگیلویه مقاوم سازی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سعید درخشان شامگاه شنبه در نشست با مسئولان امور بانکی این شهرستان اظهار داشت: بانک‌های عامل برای ارائه تسهیلات مسکن روستایی همکاری خوبی با بنیاد مسکن داشته‌اند.
درخشان افزود: از مجموع 2 هزار و 40 واحد مسکن روستایی در سال 89، تعداد 380 واحد مربوط به بانک ملی بود و با همکاری خوب این بانک توانستیم تمام 380 سهمیه را جذب کنیم.
سرپرست بنیاد مسکن کهگیلویه عنوان کرد: بانک صادرات از مجموع 190 واحد سهمیه خود تنها 11مورد را تاکنون جذب نکرده است.
درخشان افزود: بانک رفاه 160 واحد سهمیه داشته و تاکنون سه مورد باقی مانده و بانک تجارت نیز 230 واحد سهمیه داشته که تاکنون 66 سهمیه آن باقی مانده است.
این مسئول افزود: بانک مسکن نیز از هزار و 80 واحد سهمیه خود همکاری خوبی داشته و به نسبت سهمیه بالا، 275 مورد آن باقی مانده است.
درخشان عنوان کرد: بحٍث تضمین را بانک‌های عامل تا حدودی برطرف کرده‌اند و با روستاییان همکاری خوبی داشته‌اند ولی در برخی شعبه‌ها بحث نوبت‌دهی را مطرح می‌کنند که امیدواریم این مشکل نیز زودتر برطرف شود.
این مسئول بیان کرد: از سال 85 در بحث تسهیلات مسکن روستایی در قالب طرح ویژه مسکن روستایی بنیاد مسکن فعالیت خود را آغاز کرده که تاکنون توانسته‌ایم بیش از 20 درصد از ساختمان‌های 15 هزار خانوار جمعیت روستایی را در شهرستان کهگیلویه زیر پوشش مقاوم‌سازی قرار دهیم.
سرپرست بنیاد مسکن کهگیلویه افزود: از 15 هزار خانوار روستایی این شهرستان 3هزار خانوار بر روی گسل ام‌. وی.‌اف هستند که باید با اختصاص بودجه این 3 هزار واحد را در سال جدید مقاوم‌سازی کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول