اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اختصاصی فارس/

آخرین جزئیات از دستگیری و وضعیت 2جاسوس کویتی در آبادان

خبرگزاری فارس: آخرین جزئیات از نحوه دستگیری و وضعیت کنونی 2 جاسوس بازداشت‌شده در آبادان در گفت‌وگوی فارس با نماینده آبادان منتشر شد.

آخرین جزئیات از دستگیری و وضعیت 2جاسوس کویتی در آبادان
سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بازداشت 2 جاسوس کویتی گفت: اگرچه کویتی‌ها مدعی‌اند که این 2 جاسوس مجوز فعالیت رسانه‌ای داشته‌اند، اما نیروهای امنیتی کشورمان آنها را با تجهیزات کامل جاسوسی دستگیر کرده‌اند.

وی در این زمینه افزود: ابهاماتی در عملکرد این 2 جاسوس وجود دارد و هنوز اهداف این جاسوس‌ها مشخص نشده و موضوع در دست بررسی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: البته کویت هم موضعی به غیر از تکذیب این موضوع نخواهد گرفت اما انتظار می‌رود که کشورهای همسایه رابطه منطقی و روشنی با کشورهای دوست و برادر داشته باشند.

دهدشتی اضافه کرد: این جاسوس‌ها که اخیراً در آبادان دستگیر شده بودند، تا دو روز گذشته در این شهر بودند ولی بنده اطلاع‌ ندارم که درحال حاضر به کجا منتقل شده‌اند.

وی در پایان تأکید کرد: این جاسوس‌ها با وسائل جاسوسی دستگیر شده‌اند و هرکس با این وسایل در شهر دیده شود، بازداشت خواهد شد چه رسد به اینکه تبعه خارجی هم باشد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول