اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

رئیس‌جمهور هفتمین روز شهادت سردار تهرانی‌مقدم و همرزمانش را تسلیت گفت

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور هفتمین روز شهادت سردار تهرانی‌مقدم و جمعی از همرزمانش را تسلیت گفت.

رئیس‌جمهور هفتمین روز شهادت سردار تهرانی‌مقدم و همرزمانش را تسلیت گفت
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور در پیامی به مناسبت هفتمین روز شهادت سردار سرلشکر پاسدار حسن تهرانی مقدم و جمعی از همکاران وفادارشان با تسلیت مجدد شهادت افتخار آمیز این سردار عالی مقام، بر تداوم راه پر افتخار این شهیدان با توان و قدرتی مضاعف از سوی همرزمان شجاعشان تا تحقق اهداف متعالی آنان در پیشرفت روز افزون کشور تأکید کرد؛ متن کامل پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا"

مجاهد فی سبیل الله اسوه تزکیه و تقوی و مظهر مهر و وفا سردار سرلشکر پاسدار حسن تهرانی مقدم از نام‌آوران گمنام عرصه دفاع مقدس و از زمره رزم آوران بی ادعایی بود که پیکر قطعه قطعه اش را خلعت زیبای شهادت مزین گردانید و پاداش سالیان طولانی جهاد و کار و پیکار خالصانه و بی شائبه خود را از سالار شهیدان و امام آزادگان با شایستگی دریافت نمود و همچون مولا و مقتدایش به لقاء حضرت دوست شتافت و روح بلندش به ملکوت اعلی پرکشید.

ویژگی بارز و ممتاز این دانشمند مجاهد آن بود که علم و دانش و تجربه و تخصص را با ایمان و تعهد به هم آمیخته بود و براساس این ویژگی درخشان و برجسته منشا تحولات شگرف در عرصه فناوری‌های پیشرفته گردید.

بی‌تردید همرزمان شجاع آن فقید سعید و همکاران شهیدش، راه پرافتخارشان را بدون درنگ با توان و قدرتی مضاعف ادامه خواهند داد و همه اهداف متعالی آنان را در پیشرفت روز افزون کشور محقق خواهند ساخت.

سلام و صلوات خداوند و پیامبران و فرشتگان و عباد صالح او بر همه شهیدان راه خدا و به روح بلند و متعالی این شهیدان عزیز که در میان راست قامتان جاودانه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس جایگاهی ویژه و ممتاز یافتند.
 
اینجانب بار دیگر شهادت افتخار آمیز این سردار عالی مقام دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای درخشان آن و همکاران وفادارشان را به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگوار و ایثارگر آن شهید عظیم‌الشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عزیز سفر کرده و هم‌رزمان شهیدش علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند مسالت دارم.

محمود احمدی نژاد
رییس جمهوری اسلامی ایران
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول