اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رحیمی در کارگروه توسعه راهبردی استان مطرح کرد؛

گام بزرگ در توسعه آذربایجان غربی با انتقال آب به زمین‌های کشاورزی

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس‌جمهور انتقال آب به زمین‌های زراعی استان آذربایجان غربی را از عوامل موثر و مهم در توسعه این استان دانست.

گام بزرگ در توسعه آذربایجان غربی با انتقال آب به زمین‌های کشاورزی
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور عصر امروز (شنبه) در جلسه کارگروه راهبردی توسعه استان آذربایجان غربی با اشاره به منابع و ظرفیت‌های فراوان این استان اظهار داشت: آذربایجان غربی استعدادهای سرشاری بویژه در بخش کشاورزی دارد که باید برای فعال شدن همه این ظرفیت‌ها برنامه ریزی و تلاش شود چراکه همه زمینه‌های لازم برای توسعه و پیشرفت در این استان وجود دارد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه استان آذربایجان غربی بدلیل هم مرز بودن با سه کشور، سهم عمده ای در افزایش میزان ترانزیت کشور دارد از توجه ویژه دولت برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های گمرکی در این استان خبر داد و گفت: دولت از توسعه فعالیت‌ها و تجهیز و ارتقاء گمرک این استان حمایت می کند و گمرک این استان می تواند به یکی از مهمترین پایانه‌های کشور تبدیل شود.

رحیمی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت در سفر استانی دور چهارم به این استان تمامی موانع پیش روی اجرای مصوبات قبل را از میان برداشته و زمینه‌های لازم را برای ارتقاء و توسعه استان آذربایجان غربی فراهم خواهد کرد.

در این جلسه استاندار آذربایجان غربی گزارشی از وضعیت استان و همچنین پیشرفت فیزیکی مصوبات سه دوره سفرهای استان ارائه و پیشنهادات و مشکلات موجود را مطرح کرد.

در این نشست که وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند راه‌های توسعه بخش کشاورزی و بهداشت و درمان استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول