اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

پاسخ ملت ایران به تهدیدها دندان‌شکن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پاسخ ملت بزرگ ایران به تهدیدها و یاوه‌گویی‌های دشمنان دندان‌شکن است.

پاسخ ملت ایران به تهدیدها دندان‌شکن است
یوسف شاکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه تهدیدهای اخیر ایادی استکبار جهانی ملت را برای ایستادگی در راه آرمان‌های انقلاب مصمم کرد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بعد از سخنان واهی دشمنان، پاسخ روشن و قاطعی به آنها دادند که موضع و رویکرد ملت ایران نیز همان است.
وی افزود: سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در کنار دشمن‌‌ستیزی، دشمن‌شناسی را هم به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است به همین دلیل نیروهای ولایت‌مدار و انقلابی نسبت به دشمن و ترفندهای آن بصیرت کافی دارند همیشه و همه‌جا در آمادگی کامل به سر می‌برند.
این مسئول به تدارک تجمع 60 هزار نفری در آذربایجان غربی با هدف نمایش قدرت و بازدارندگی استکبار اشاره کرد و گفت: این تجمع در سه شهرستان ارومیه، خوی، مهاباد و تکاب با حضور جوانان پرشور و متدین برگزار می‌شود تا بر مخالفان و معاندان این موضوع به اثبات برسد ملت ایران از هر گروه اعم از دانشجو، دانش‌آموز و ... همیشه هوشیار هستند و برای مقابله با تهدیدها آمادگی همه‌جانبه دارند.
وی در ادامه همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه این تجمع را خواستار شد و تاکید کرد: باید همه مسئولان با ایجاد روحیه سال 57 برای اجرای برنامه فوق در جامعه زمینه‌سازی کنند تا با اجرای طرح‌های ابتکاری اعم از ایجاد ایستگاه صلواتی، نصب بنر، تدارک آیین استقبال و موارد دیگر در جامعه فضای معنوی ایجاد شود.
این مسئول به وظیفه خطیر فرمانداران در این ارتباط اشاره کرد و ادامه داد: برای اینکه تجمع مذکور در شرایط مناسب و با بهترین وضعیت برگزار شود و اهداف ترسیم شده برای آن به شکل واقعی تجسم پیدا کند باید فرمانداران در امور حمل‌ و نقل، اسکان، اطلاع‌رسانی عمومی به شکل اساسی برنامه‌ریزی کنند.
شاکری بزرگ‌ترین مسئولیت را متوجه اصحاب رسانه دانست و اظهار داشت: رسانه‌های گروهی به ویژه رسانه ملی باید در راستای پوشش مناسب این برنامه وارد عمل شوند تا دامنه آن به خارج از مراکز آموزشی نظامی کشیده شود و همه مردم از مشاهده قدرت و توانایی‌های فرزندان خود در سپاه به یقین قلبی برسند از طرف دیگر دشمنان نیز با مشاهده صحنه‌هایی از قدرت‌نمایی بسیجیان به توان جسمی و روحی جوانان ما تردید نکنند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی مقام معظم رهبری را کانون وحدت و یگانگی عنوان کرد و گفت: در حالی که اغلب کشورهای دنیا برای شکل دادن نهضت‌های انقلابی و به زیر کشیدن سران ظالم تلاش می‌کنند ملت ما از وجود رهبری فرزانه، حاذق و روحانی بهره‌مند هستند با پشتیبانی ایشان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب دستاوردهای زیادی در حوزه تدافعی، نظامی، علمی و ... به دست آورده‌اند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول