اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مشگین‌شهر:

قدرت بازدارندگی بسیج در جنگ نرم بیشتر از جنگ سخت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: قدرت بازدارندگی سپاه و بسیج امروز در عرصه جنگ نرم بیشتر از جنگ سخت و نیمه‌سخت است که دشمن در سال‌های اخیر در این حوزه هجمه‌های زیادی را به کشورمان وارد کرده است.

قدرت بازدارندگی بسیج در جنگ نرم بیشتر از جنگ سخت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یدالله علیپور عصر امروز در مراسم پایانی رزمایش گردان‌های الزهرای بسیج سپاه مشگین‌شهر اظهار داشت:‌ بعد از پایان دوران دفاع مقدس نه تنها از قدرت و صلابت بسیج این نیروی مردمی کاسته نشده است بلکه رسالت و وظیفه آن سنگین‌تر شده و در حوزه فرهنگی به ایفای نقش بی‌بدیل می‌پردازد.
وی هرگونه غفلت از دشمنان را در تمام احوال خطرناک و کار بدون پشتوانه اعلام کرد و افزود: دشمن در تمام سنگرهای توطئه و تهاجم خود علیه نظام اسلامی به یک تاکتیک منحصر به فرد روی آورده تا بتواند از طریق استحاله فرهنگی و بی‌هویت ساختن ارزش‌ها در دید جوانان عظمت انقلاب را دچار خدشه کند در حالی که شایستگی‌های نظام ما بالاتر و والاتر از همه این ترفندهای کور و بی‌ثمر است.
علیپور با اعلام اینکه بعد از گذشت سه دهه از شکل‌گیری بسیج به عنوان پایگاه با عظمت قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران بیشترین کارآیی را از این مجموعه مخلص شاهد بودیم، تصریح کرد: ما نباید کارکرد و تلاش بسیج را محدود و محصور به عرصه جنگ و دفاع مقدس کنیم بلکه توانمندی آن امروز در تمام عرصه‌ها به ویژه سازندگی و جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن پررنگ‌تر است.
این مسئول در ادامه سخنان خود نقش زنان را در تمام دوره‌ها و ادوار تاریخی این کشور و انقلاب اسلامی یادآور شد و خاطرنشان کرد: زنان ما نه تنها کمتر از مردان بلکه پیشروتر از آنها در عرصه مقابله و مبارزه با خباثت‌های دشمن دست به کار شدند و هرگز اجازه ندادند ارزش‌ها و فضیلت‌هایشان که همان حفظ عفت، حجاب و حیا است، دچار سو استفاده واقع شود.
به گزارش فارس، فرمانده سپاه مشگین‌شهر در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن هفته بسیج و ضرورت پاسداشت این ایام با حفظ آمادگی‌های بیشتر در بسیجیان اذعان داشت: بسیج مخلص‌ترین نیرو است که می‌تواند شایسته‌ترین خدمات را به این نظام انجام دهد و این را می‌توان امروز در بخش‌های مختلف و ابعاد متفاوت نگاه کرد.
علیپور در پایان سخنان خود با قدردانی از برگزاری رزمایش نیروهای بسیجی در مشگین‌شهر و برپایی کلاس‌های سیاسی و عقیدتی در کنار دوره‌های تاکتیکی نظامی بر حفظ وحدت و همدلی و روحیه ایثارگری در جامعه تاکید کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول