اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بسیج درد خدمت به نظام و ولایت دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت:‌ هر کس که درد خدمت، انقلاب، نظام و ولایت دارد در هر قشری که باشد، یک بسیجی محسوب می‌شود.

بسیج درد خدمت به نظام و ولایت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه اندیشه و تفکر بسیجی، عصاره اندیشه اسلام ناب است، اظهار داشت: بسیج، یک تفکر و اندیشه‌ای است که در قاموس دینی ما جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی بسیج را مجموعه‌ای فرا زمانی و فرا مکانی خواند و افزود: بسیج تنها مجموعه لباس خاکی پوش اسلحه به دست نیست، بلکه بسیج یک تفکر و اندیشه است که محدود به مقطع زمانی و مکانی خاصی نیست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه اندیشه بسیجی برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم‌آور است، ادامه داد: هر کس که درد خدمت، انقلاب، نظام و ولایت دارد در هر قشری که باشد، یک بسیجی محسوب می‌شود.
رستگار ادامه داد: بسیج اندیشه‌ای است که با بعثت نبی مکرم اسلام آغاز و در وجود حضرت علی (ع) متجلی شد.
وی در ادامه با اشاره به تلاش 400 ساله دشمنان برای معرفی دین به عنوان افیون ملت‌ها، یادآور شد: از افتخارات نظام شکوهمند جمهوری اسلامی، اثبات کارآمدی نظام مردم سالاری دینی است.
این مسئول تصریح کرد: امروزه همه تفکرهای ارائه شده برای پیشرفت بشریت به بن بست رسیده و تنها راه نجات بشریت نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی(مردم سالاری دینی) است.
رستگار به قیام وال استریت اشاره کرد و افزود: مردم آزاده مبارزه خود علیه سرمایه‌داری را الگوگیری از مردم سالاری دینی می‌دانند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.
وی در پایان با اشاره به برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) ویژه هفته بسیج، بیان کرد: تجلیل از پیشکسوتان روحانی بسیجی و بیان نقش تبلیغ در بیداری اسلامی از شاخص‌ترین برنامه‌های این حوزه است.
رستگار همچنین همایش روحانیت و ولایت، جشنواره ورزشی بسیج طلاب، جشنواره قرآن و عترت و دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول