اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه تکاب:

ملت ایران از تهدیدات‌ استکبار جهانی ترسی ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تکاب گفت: ملت ایران از تهدیدات‌ استکبار جهانی ترسی ندارند.

ملت ایران از تهدیدات‌ استکبار جهانی ترسی ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تکاب با دعوت مردم به تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: در دین مبین اسلام خانواده و احترام به سالمندان و بازنشستگان از جایگاه و منزلت ویژه‌ای برخوردار است چرا که سعادت و شقاوت جامعه به چگونگی تربیت افراد در خانواده‌‌ها بستگی دارد.
وی افزود: خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی همواره مورد توجه اندیشمندان و کارشناسان بوده است از این رو می‌توان آن را زیربنای و پایه فرهنگی و تربیتی جوامع نام برد.
محمدی ادامه داد: اول آذرماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان بوده و فرصتی مناسب برای بررسی مشکلات خانواده‌ها، تربیت فرزندان و تبیین اهمیت مشاوره در خانواده‌ها است.
این مسئول در بخش دیگری از خطبه‌ها گزارش آژانس را مورد اشاره قرار داد و گفت: براساس گفته‌های کارشناسان این گزارش حاوی نکات جدیدی نبوده و تکرار همان اتهامات واهی قبلی بوده و یک گزارش سیاسی است و نه گزارش کارشناسی شده.
محمدی با اشاره به تهدیدات آمریکا مبنی بر حمله به ایران اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی باید بدانند که ایران اسلامی مانند افغانستان و عراق نیست چرا که ملت شجاع و بیدار ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و اقتدار و عزت کشور دفاع می‌کنند.
وی اضافه کرد: ملت ایران با فرهنگ شهادت و ایثار خوگرفته است و از تهدیدات و قدرت‌های پوشالی استکبار جهانی ترسی ندارند و با قدرت ایمان در برابر آنها می‌ایستند و پاسخ محکم و دندان‌شکنی به هر گونه تعرض و تجاوز به مرزهای کشور را می‌دهند.
امام جمعه تکاب در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که چنین تهدیدات و تحریم‌هایی علیه ایران نتیجه‌ای نخواهد داشت همانطور که در طول سه دهه نیز با وجود چنین تهدیدات و توطئه‌هایی نتوانسته‌اند اقدامی انجام دهند و روز به روز نیز در میان ملت‌های جهان خوارتر و رسواتر می‌شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول