اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه بردخون عنوان کرد:

کاهش تهدیدات استکبار در پی بیانات اخیر رهبری

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: استکبار جهانی پس از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تهدیدات خود را کاهش داد و از مواضع قبلی عقب‌نشینی کرد که این نشانه قدرت جمهوری اسلامی در جهان است.

کاهش تهدیدات استکبار در پی بیانات اخیر رهبری
به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، حجت‌الاسلام سید‌حسین رکنی‌حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در ادامه بحث هفته های گذشته با اشاره به موضوع عدالت در دین مبین اسلام اظهار کرد: همه مردم خواهان عدالت هستند و اگر بخواهیم فقر و فاصله طبقاتی از بین برود باید عدالت اجرا شود.
وی افزود: اجرای عدالت نخست وظیفه دولتمردان و زمامداران است و اگر عدالت در جامعه اجرا نشود و فاصله طبقاتی زیاد شود جامعه با تنش روبه‌رو می‌شود.
رکنی‌حسینی عنوان کرد: جنبش وال‌استریت در آمریکا نمونه‌ای از بی‌عدالتی در جامعه آمریکاست که یک درصد جامعه همه مال و ثروت را در اختیار دارند و 99 درصد مردم در فقر و تهیدستی به سر می‌برند.
وی اضافه کرد: مال و ثروت و پست و مقام به عنوان امانت در دست آدمی است و انتظار جامعه از مسئولان است که در کنار و همراه مردم باشند و درد آنان را درک کنند و نسبت به مشکلات و نیازهایشان حساس باشند.
امام جمعه بردخون قرآن را نسخه‌ای کامل و شفابخش دانست و گفت: خداوند برای نجات و خوشبختی انسان قرآن را توسط پیامبر خاتم(ص) نازل کرد که لازم است آن را در همه امور زندگی و کار استفاده کنیم زیرا این کتاب مقدس برای زنده‌ها نازل شده نه برای مردگان نازل شده است.
وی با اشاره به پنجم آذر ماه، روز تشکیل بسیج مستضعفین بیان کرد: حضرت امام راحل با نفس قدسی خود فرمان تشکیل این نیروی خدایی را صادر کرد که نقش برجسته‌ای در نظام اسلامی و مقابله با بحران‌های داخلی و خارجی داشته است.
رکنی‌حسینی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی پس از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تهدیدات خود را کاهش داد و از مواضع قبلی عقب‌نشینی کرد که این نشان از قدرت جمهوری اسلامی در جهان دارد که همه کشورها به جایگاه ویژه ایران اسلامی پی ‌برده‌اند.
وی همچنین به شهادت جمعی از پاسداران جهاد خودکفایی سپاه اشاره کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.
رکنی‌حسینی همچنین با اشاره به شهادت شهید سالمی گفت: شهید ناصر سالمی جانباز 70 درصد پس از حدود 30 سال تحمل درد و رنج به قافله شهیدان پیوست که یادش گرامی می‌داریم و از تلاش‌های خانواده ایشان در ایام جانبازی این شهید صمیمانه تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول