اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بیانه سپاه عاشورا به مناسبت هفته بسیج:

اقتدار و عظمت کشور در سایه تفکر بسیجی به دست آمده است

خبرگزاری فارس: سپاه عاشورا امروز با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی در سایه تفکر بسیجی به دست آمده است.

اقتدار و عظمت کشور در سایه تفکر بسیجی به دست آمده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،سپاه عاشورا امروز با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی در سایه تفکر بسیجی به دست آمده است.
در نسخه نمابر شده این بیانیه به دفتر فارس در تبریز آمده است: بسیج شجره طیبه‌ای است که به دست توانای باغبان پیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در سرزمین پهناور ایران اسلامی کاشته شد و امروز می‌رود که سایه‌اش جهان‌گستر شود و جهان اسلام در سایه این شجره طیبه در انتظار بهار سبز رهایی و آزادی نشسته است.
در ادامه بیانیه تصریح شده است: بی‌تردید اگر تفکر بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حاکم نبود ما به پیروزی مقتدرانه و سرافرازانه در مقابله با استکبار جهانی تا بن دندان مسلح نمی‌رسیدیم و این روح تفکر بسیجی بود که خارج از محاسبات و معادلات نظامی دشمن عمل کرد و ماشین جنگی استکبار جهانی را از کار انداخت.
در این بیانیه آمده است: در سایه همین تفکر بسیجی بود که ایران اسلامی توانست در حوزه‌های فناوری، سازندگی، صنایع دفاعی، اقتصادی و انرژی هسته‌ای به موفقیت‌های چشمگیری نائل آید و جهان را در مقابل این همه عزت، اقتدار و عظمت به حیرت وادارد.
در ادامه بیانیه آمده است: استکبار جهانی امروز به یقین دریافته است که آنچه که مایه تضمین انقلاب اسلامی است و آنکه مطامع دنیوی و منافع استعماری آنها را به مخاطره می‌اندازد همین تفکر بسیجی و ولایی است، از این رو تلاش می‌کند با توسل به رسانه‌های فراگیرش، جایگاه معنوی بسیج را در قالب جنگ نرم متزلزل کرده و چهره نورانی بسیج را مخدوش جلوه دهد غافل از اینکه این نورانیت در سرتاسر جهان هستی ساطع شده است و عظمت این نور چشم استکبار را خیره کرده است و البته که خفاش صفتان نمی‌توانند درخشش آفتاب عالم‌تاب را تاب بیاورند.
در ادامه آمده است: سپاه عاشورا ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به تمام بسیجیان غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی، بار دیگر با امام شهدا و شهدای گلگون کفن هشت سال دوران دفاع مقدس و مقام عظمای ولایت و فرمانده کل قوا حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای (مدظله) پیمان می‌بندند که در صیانت از دستاوردهای انقلاب و در دفاع از حریم ولایت، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران لحظه‌ای دریغ نخواهد کرد و تا پرچم انقلاب اسلامی ایران را به دست حضرت بقیة ا...الاعظم حضرت مهدی (عج) نسپرده است از پا نخواهد نشست. 
انتهای پیام/ح30   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول