اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

گروهک انحرافی را از خدمات دولت خارج بدانیم

خبرگزاری فارس: فرماندار ورامین با اشاره به حاشیه سازی افراد انحرافی برای دولت گفت: باید گروهک انحرافی را از خدمات دولت خارج بدانیم.

گروهک انحرافی را از خدمات دولت خارج بدانیم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران شامگاه شنبه محسن منصوری در همایش «فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی» با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: خدا را شاکرم در روزگاری زندگی می‌کنیم که توفیق این را داریم که با عزت زیر سایه مقام معظم رهبری هستیم و ما خود را سرباز محض رهبری می‌دانیم.
فرماندار شهرستان ورامین افزود: در برهه‌ای وظیفه‌ای بر ما نهاده شده است که در مسیر ولایت مسئولیتی را بپذیریم و این مسئولیت نعمت است و هرگاه این توفیق و مسئولیت را از ما بگیرند مزید نعمت است.
وی در ادامه مراسم این جلسه را تقدیر از زحمات فرماندار ری دانست و خاطرنشان کرد: فرجی دوست نزدیک بنده از قبل از فضای انتخابات 84 بوده است و حسن خلق، ارتباط حسنه، پیگیری جدی و مثال زدنی از ویژگی‌های ایشان است و حال نیز تصمیم بر آن است که در مسئولیتی دیگر در جامعه به انجام فعالیت بپردازد.
منصوری تاکید کرد: فرجی در فرمانداری ری همانند پرنده‌ای در قفس بود و عنوان فرمانداری برای وی محدودیت ایجاد کرده بود و در آینده در زمینه فعالیت‌های قبلی خود و در چارچوب نظام فعالیت می‌کند.
مشاور استاندار تهران با بیان اینکه نظام هزینه می‌خواهد، خاطرنشان کرد: از زمان دولت موقت گرفته تا دوران کارگزاران و اصلاحات همواره مسائلی وجود داشته و مهم است بتوانیم این مسائل را درست تحلیل کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد: در دولت نهم و دهم که مقام معظم رهبری از این دولت حمایت کردند جریان انحرافی سبب حاشیه‌سازی برای این دولت شده است.
منصوری افراد انحرافی اطراف دولت را گروهک انحرافی خواند و بیان داشت: نباید عنوان جریان انحرافی را بر روی این افراد بگذاریم چرا که جریان تعریف دارد.
فرماندار شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه باید گروهک انحرافی را از خدمات دولت خارج بدانیم، تاکید کرد: اگر صد بار دیگر نیز به زمان انتخابات برگردیم باز هم به احمدی‌نژاد رای می‌دهیم.
وی علت حضور خود در این مراسم را حمایت از بچه‌های حزب‌اللهی‌ها عنوان کرد و گفت: ما در این همایش حضور یافتیم که نگویند بچه حزب‌اللهی‌ها یتیم هستند و گروهک انحرافی بداند هر کدام از بچه‌های حزب‌اللهی را کنار بگذارند افراد دیگر با قدرت بیشتر به فعالیت‌های خود ادامه داده جریان حزب‌الله با تلاش بیشتر جلو می‌رود.
مشاور استاندار تهران خطاب به جریان انحرافی عنوان کرد: همین جوانان بودند که سبب شدند گفتمان عدالت رقم بخورد و در ادامه نیز در مسیر انقلاب با قدرت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.
منصوری در پایان با انتقاد از تلاش بعضی از مسئولان برای عدم برگزاری همایش «فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی نظام» تصریح کرد: این بار هم بچه‌های حرب‌اللهی با محور قرار دادن عقلانیت در فضایی منطقی و آرام اقدام به برگزاری این همایش کردند.
این گزارش حاکی است، مراسم بدرقه فرماندار شهرستان ری که قرار بود توسط جمعی از مردم شهرستان ری در قالب همایشی با عنوان "فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی" در تالار شیخ صدوق(ره) شهرری برگزار شود به علت بسته بودم درب‌های این سالن با حضور جعفر فرجی فرماندار سابق شهرستان ری پشت‌درب‌های بسته برگزار شد.
فرجی در بدو ورود و پیوستن به جمع شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی مورد استقبال قرار گرفت. شرکت‌کنندگان در این همایش با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین «فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی برای براندازی نظام» ، «جریان انحرافی ادامه فعالیت‌های فتنه است» و« یاد احمدی‌نژاد 84 به خیر»، «همانطور که قبرستان فتنه شد، جریان انحرافی را هم دفن خواهیم کرد» و «احمدی‌نژاد منهای جریان انحرافی عزیز دل همه»... انزجار خود را از جریان انحرافی اعلام داشتند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم همچنین شعارهایی چون مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر جریان انحرافی، احمدی‌بت‌شکن بت انحراف را بشکن، مشایی حیا کن احمدی را رها کن سر می دادند.
این مراسم با حضور جمعی از مردم شهرستان ری و محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، جعفر فرجی فرماندار اسبق شهرستان ری و جمعی از دانشجویان برگزار شد.
شایان ذکر است ساعتی قبل از برگزاری همایش فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی براندازی برگه‌ای بر روی درب‌های محل برگزاری این همایش با محتوای اینکه پیرو نامه 613 فرمانداری شهرستان ری به علت تداخل این مراسم با زمان برگزاری شواری اداری شهرستان ری کنسل شده است، شرکت‌کنندگان در این مراسم به ناچار همایش را پشت درب‌های بسته برگزار کردند.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول