اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران:

جریان انحرافی روی انتخابات در شهرستان‌ها تمرکز کرده است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران گفت: جریان انحرافی در انتخابات نهم مجلس تمرکز خود را روی شهرستان‌ها قرار داده و مهره‌های خود را از بین افرادی که دارای سابقه چرخش سیاسی هستند انتخاب می‌کند.

جریان انحرافی روی انتخابات در شهرستان‌ها تمرکز کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، محمد الوند در نشست سیاسی "آرایش جریانات سیاسی در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی" که با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان کازرون در مجتمع آموزش عالی کازرون برگزار شد، با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید فعالیت‌های سیاسی خود را تنها بر اساس چارچوب اسلام ناب محمدی و منویات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تنظیم کند، اظهار داشت: بسیج دانشجویی باید در عرصه‌های مختلف سیاسی مانند انتخابات پیش رو حضوری فعال و پویا داشته باشد و بتواند شاخص‌های گفتمان امام و انقلاب را معرفی کند و از ورود مصداقی بپرهیزد چرا که در شان بسیج نیست که خود را برای یک نفر یا حزبی هزینه کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به واکاوی جریانات موجود در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مانند جبهه متحد اصولگرایان، جبهه پایداری، اصلاح طلبان، فتنه‌گران، و جریان انحرافی پرداخت. 
وی در تشریح مبانی فکری جریان انحرافی یادآور شد: این جریان یک جریان فکری است که مخلوطی از فرقه شیخیه، جریان سنت‌گرایانه سیدحسن نصر، نگاه سکولار و پولورال، عرفان‌های صوفی و مرتاض‌محورانه را با هم یدک می‌کشد.
الوندی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چگونه نامزدهای جریان انحرافی را در انتخابات پیدا کنیم، تصریح کرد: جریان انحرافی در انتخابات نهم مجلس تمرکز خود را  روی شهرستان‌ها قرار داده و از بین افرادی که از لحاظ سابقه خنثی یا دارای سابقه چرخش سیاسی هستند و یا از سابقه انقلابی کمی برخوردارند مهره‌های خود را انتخاب می‌کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول