اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت ورامین:

شورای نگهبان مرتبطین ‌با فتنه و جریان انحرافی ‌را رد صلاحیت کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین با تبیین حفظ ولایت‌مداری و عشق به کشور و ولایت در بین مردم ایران خواستار هوشیاری بیش از پیش ملت بزرگ ایران اسلامی شد و گفت: نامزدهایی که کمترین ارتباط با فتنه و جریان انحرافی دارد را طرد کنید.

شورای نگهبان مرتبطین ‌با فتنه و جریان انحرافی ‌را رد صلاحیت کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر ورامین پس از توصیه همگان به تقوای الهی گفت: همه عبادات ما مقدمه کسب تقوای بیشتر است.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اهمیت عید سعید غدیر خم تاکید کرد: این ایام همچنان عطر ولایت و امامت غدیر به مشام می‌رسد و خوشا به حال افرادی که در این ایام با تمام وجود عرض ادب کردند، مراسم غدیر باید با تدابیر مسئولین و همت مردم ولایی ایران اسلامی هر سال با شکوه‌تر از گذشته برگزار شود.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت خطبه غدیر تصریح کرد: از برخی ائمه جماعات که در این ایام تحلیل و قرائت خطبه معظم غدیر را در دستور کار خود قرار دادند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
امروز باید جوانان ما بیش از پیش با خطبه غدیر خو بگیرند. اهل سنت نگران شیوع خطبه غدیر در جامعه خود هستند و بنابراین شاهد این هستیم که خطبه غدیر را تحریم محتوایی بکنند.
محمودی در ادامه با قرائت فرازهایی از خطبه نورانی غدیر عنوان کرد: این خطبه معظم حجت را بر همه مسلمانان تمام کرده است.

* نامزدهایی که کمترین ارتباط با فتنه و جریان انحرافی دارد را طرد کنید

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به حادثه خونین جهاد خودکفایی سپاه اشاره کرد و تصریح کرد: شهادت این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده داغدیده این شهیدان بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم. شهادت توفیقی است که قطعا نصیب هر کسی نمی‌شود.
محمودی در ادامه تاکید کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام سوسنگرد در دفاع مقدس که برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند را گرامی می‌داریم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در هفته پیش ماجرای عبرت‌آمیز حرح در سال 63 را داشتیم که مسلم بن عقبه که در تاریخ به مسرس مشهور شده است، با حمله به مدینه بیش از 4 هزار نفر را کشت و سه روز در مدینه مال و ناموس مسلمانان را به سربازان خود مباح اعلام کرد.
حجاج‌بن یوسف ثقفی در کوفه قتل و غارتی کردکه تاریخ از بیان آن شرم دارد و این مسائل نبود جز به دلیل آنکه این مردم حق امیرالمومنین (ع) را ندانستند و این همه آیات و حجت‌های الهی در حقانیت امیرالمومنین را دیدند اما قدر این امام همام را ندانستند.
حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: امروز هم همین است. ولایت سرمایه اصلی و اساسی جامعه شیعه، رکن رکین نظام اسلامی است. هر کس در برابر این جایگاه قرار گیرد، نکبت برای خود رقم زده است. البته ملت ما در این چند ساله نشان داده که علی‌رغم جوسازی‌های بیگانگان و سرسپرده‌هایشان لحظه‌ای از ولایت فاصله نمی‌گیرند.
امام جمعه موقت ورامین در ادامه هوشیاری بیش از پیش مردم را ضروری دانست و افزود: همانگونه که جریان نفاق آن روز حضرت علی را خانه نشین کرد امروز هم سامری‌های زمان می‌خواهند ولایت را کمرنگ کنند. هنوز فتنه 88 را فراموش نکرده‌ایم. برخی افراد که چهره مردمی خوب و سابقه انقلابی داشتند فریب بیگانگان و ضد انقلابیان را خوردند. امروز هم شاهدیم چگونه عوامل جریان انحرافی به بیراهه می‌روند و به خود و ملت خیانت می‌کنند.
وی ادامه داد: به صراحت عرض می‌کنم ملت ایران با کمال قدرت در برابر فتنه‌گران و منحرفان می‌ایستند. البته در این بین وظیفه مردم،‌ جوانان و عوال تاثیرگذار جامعه بسیار سنگین است و این مسئولیت به ویژه در آستانه انتخابات سنگین‌تر هم می‌شود.
ملت ایران باید هوشیار باشند و نامزدهایی که کمترین ارتباط با فتنه و جریان انحرافی دارند را هم طرد کنند.

* ملت ایران گزارش خفت‌بار آمانو را محکوم می‌کند
حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی عنوان کرد: امروز شاهد تحرکات سه ضلعی آمریکا و رژیم صهیونیستی در بحث هسته‌ای، حقوق بشر و تروریسم هستیم. آمریکایی که خود با مشکل مواجه است و با جنبش وال استریت روبرو شده و 15 تریلیون بدهی دارد، و جزو بدهکاترین دولت‌های دنیا است در جایگاه تعیین تکلیف برای دیگر ملل نیست.
امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: کشوری که پلیس وحشیانه معترضانش را در کوچه و خیابان شهر کتک می‌زند و آنها را می‌کشد نمی‌تواند ایران اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر کند. کشوری که اسرائیل غاصب را حمایت کرده صاحب تولید سلاح هسته‌ای بپردازند نمی‌تواند کشور ما را تولید سلاح متهم کند و کشوری که بزرگترین تروریسم دولتی جهان است شرم‌آور است که با همکاری مزدور خود در منطقه ایران را متهم به ترور کند.
وی در ادامه با اشاره به گزارش آمانو گفت: ملت ایران گزارش خفت‌بار آمانو را به شدت محکوم کرده واعلام می‌دارد زمان آن فرا رسیده که اعمال نظرهای سیاسی از کمیته‌ها و آژانس‌های فنی حذف شود.
امام جمعه موقت ورامین در پایان به خارج کردن سوریه از اتحادیه عرب در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: این سران مزدور عرب جنایات یمن و بحرین را نمی‌بیند که تنها به تضعیف کشور اسلامی که در خط مقدم به مبارزه با اسرائیل می‌پردازد این اعضای نادان بدانند دیگر آنها نیستند که در اتاق بسته تصمیم می‌گیرند و این ملت‌ها هستند که آینده را رقم زده و مزدوران را به سرنوشت مبارک، قذافی، بن علی، صدام و دیگر مزدوران محکوم می‌کند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول