اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو کانون دانشگاهیان کرمان:

کانون دانشگاهیان با جریان انحرافی زاویه دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمان گفت: کانون دانشگاهیان با جریان انحرافی زاویه داشته و این قبیل جریانات را به هیچ‌ وجه قبول ندارد.

کانون دانشگاهیان با جریان انحرافی زاویه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی ‌پورغلامعلی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بی‌شک امروز همه باید در برابر رسانه‌‌ها که مخاطبان زیادی دارد زانو زده و از آنها نظرخواهی کنیم.
وی افزود: ما امروز وقتی بحث اخلاق، صداقت و برنامه‌ریزی را در مورد نیازهای جامعه مطرح می‌کنیم باید خود تسلط قابل قبولی بر این مسائل داشته باشیم.
پورغلامعلی تصریح کرد: بیشتر مسئولان دانشگاهی استان عضو کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمان هستند و تاکنون 50 عضو کارت‌دار و بیش از 500 عضو در نوبت بررسی عضویت و صدور کارت در این کانون داریم.
وی خاطرنشان کرد: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در راستای تحقق اهداف نظام و فرمان‌های مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند و نمایندگان ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها عضو این کانون هستند.
عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمان بیان داشت: کانون دانشگاهیان با جریان انحرافی زاویه دارد و این قبیل جریانات را به هیچ ‌وجه قبول ندارد.
پورغلامعلی در این جلسه همچنین از انجام طرح پژوهشی تحلیل محتوای مطبوعات استان و تهیه گزارشی جامع در این زمینه خبر داد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول