اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نمایشگاه دستاوردهای شهرداران؛

شهرداران بستک و بندرخمیر برتر کشوری شدند

خبرگزاری فارس: شهرداران شهرهای بستک و بندرخمیر هرمزگان به عنوان شهرداران برتر کشوری در نمایشگاه مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداران کشور معرفی شدند.

شهرداران بستک و بندرخمیر برتر کشوری شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، شهرداران شهرهای بستک و بندرخمیر هرمزگان به‌عنوان شهرداران برتر کشوری در نمایشگاه مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداران کشور معرفی شدند.
محمد جلالی شهردار بستک در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه شهر بستک طی سال‌های اخیر به واسطه اجرای برنامه‌های مناسب در حوزه مدیریت شهری با روند خوبی روبه‌رو شده است، اظهار داشت: شهرداری این شهر به واسطه قدمت و جایگاهی که دارد از دیرباز به‌عنوان یکی از شهرداری‌های مطرح هرمزگان مطرح بوده است.
وی با اشاره به کارها و برنامه‌های انجام شده توسط این شهرداری طی سال گذشته ابراز داشت: توجه به فضا و محیط شهری به‌عنوان دستورالعملی همیشگی در این شهرداری مدنظر است که بر این عقیده‌ایم در صورت برخورداری شهر از دیدمان خوب و مناسب رضایت شهروندان نیز چندین برابر می‌شود.
شهردار بستک در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور این شهرداری در نمایشگاه دستاوردهای شهرداران سراسر کشور یادآور شد: این نمایشگاه با حضور 300 شهرداری در مصلی بزرگ امام خمینی تهران از 21 لغایت 24 آبان‌ماه برگزار شد که شهرداری بستک و شهرداری بندرخمیر به‌عنوان نمایندگان شهرداران استان هرمزگان در این نمایشگاه شرکت کردند و فعالیت‌ها و عملکرد و برنامه‌های خود را به نمایش گذاشتند.
به گفته جلالی در این نمایشگاه شهرداران شهرهای بستک و بندرخمیر به‌عنوان شهرداران ممتاز و شهرداری بستک و خمیر به‌عنوان شهرداری برتر کشور معرفی شد و لوح و نشان افتخار از معاون ریاست جمهوری و معاون عمرانی وزیر کشور دریافت کردند.
شهردار بستک در ادامه ابراز داشت: عملکرد و فعالیت‌های شهرداری بستک از جمله پروژه‌‌ها و برنامه‌های مهم عمرانی شهرداری، طرح‌های سرمایه‌ای و نهضت آسفالت از مهمترین برنامه‌های شهرداری بستک در نمایشگاه دستاوردهای شهرداران کشور بوده است.
یادآور می‌شود شهر بندرخمیر مرکز شهرستانی با همین نام واقع در غرب شهرستان بندرعباس است.
این شهر که یکی از شهرهای پرقدمت هرمزگان به شمار می‌رود حدود نیم قرن است که از تشکیلات شهرداری برخوردار است.
انتها پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول