اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قصه بی‌پایان خودپردازها در هرمزگان؛

بانک‌ها در دهتل بستک خودپرداز ندارند

خبرگزاری فارس: با وجود استقرار سه شعبه بانکی در مرکز دهستان دهتل بستک،‌ هیچ کدام این شعبه‌ها به دستگاه خودپرداز مجهز نیستند.

بانک‌ها در دهتل بستک خودپرداز ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، طی ماه‌های اخیر و به ویژه در پی واریز مبالغ یارانه‌های نقدی شهروندان به حساب‌های شخصی و امکان برداشت آن به وسیله دستگاه‌های خودپرداز، تقاضای مردم در روستاها و مراکز دهستان‌ها برای استفاده از این امکان روز به روز بیشتر شده است.
دهستان دهتل واقع در بستک از لحاظ وسعت یکی از بزرگترین دهستان‌های این شهرستان است که روستاهای ایلود، برکه لاری، چاه دزدان، بامستان، سید احمدی، کنچی، رودبار و انجیردان از مهمترین روستاهای تابعه این دهستان هستند.
وجود مدارس شبانه‌روزی و فروشگاه‌های خدماتی و تولیدی موجب شده که اکثر ساکنان روستاهای تابعه در راستای انجام امور روزمره و خرید به دهتل رفت و آمد داشته باشند.
همچنین وجود شعبه‌های سه بانک صادرات، تجارت و پست بانک نیز خود یکی از عوامل مهم تردد مردم روستاهای تابعه به مرکز یاد شده است که جهت انجام امور بانکی خود به این بانک‌ها در دهتل مراجعه می‌کنند.
وجود این سه بانک خود مزیت بزرگی است اما در هیچ یک از این بانک‌ها دستگاه‌های خودپرداز وجود ندارد و اکثر مردم باید برای انجام ساده‌ترین امور بانکی خود مدتی بسیار طولانی در صف منتظر باشند.
این مشکلات در روزهایی که یارانه‌ها به حساب خانوارها واریز می‌شود چندین برابر می‌شود.
اما چنانچه یک دستگاه خودپرداز در یکی از بانک‌ها موجود بود بیشتر عملیات‌ها و همچنین برداشت پول از دستگاه صورت می‌گرفت و این مشکل نیز رفع می‌شد.
تاکنون درخواست‌های زیادی مبنی بر نصب خودپرداز توسط سه بانک موجود در دهتل ارائه شده اما هنوز هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.
بانک صادرات که می‌توان گفت بیشترین مشتری را در این دهستان دارد، نزدیک به دو سال است که به مشتریان خود وعده می‌دهد که به زودی دستگاه نصب خواهد شد اما تاکنون نشانه‌ای از آن وجود ندارد و این در حالی است که بانک‌های صادرات در روستاهایی با جمعیت کمتر در منطقه چند سال است که مجهز به خودپرداز شده‌اند.
عدم اقدام از سوی بانکی‌ها موجب شده تا شورا و دهیار نیز نامه درخواست این دستگاه و مجهزسازی بانک‌ها در دهتل را ضمن پیوست کردن درخواست مسئولان روستاهای تحت پوشش به مسئولان ذی‌ربط ارجاع دهند اما باز هم تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.
امید است که مسئولان به زودی در راستای رفع این مشکل اقدام کنند.
============
گزارش از سید ابراهیم کوخردی
============
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول