اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک؛

فرمانده جدید حوزه بسیج شهدا بستک معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور پاسدار حبیب‌الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک و فرماندهان پایگاه مقاومت بخش مرکزی، فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدا این شهرستان معرفی شد.

فرمانده جدید حوزه بسیج شهدا بستک معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک در نشست معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدا بستک، از بسیجیان به عنوان حافظان نظام و انقلاب و اسلام یاد کرد و گفت: امام راحل عظیم شان انقلاب اسلامی نهاد مقدس بسیج را بنیان نهادند و به فضل خدا امروز این تفکر در سایر کشورها نیز در حال بارور شدن است.
حبیب‌الله سهرابی در ادامه اظهار داشت: یکی از عوامل وحشت دشمنان از بسیج تا به امروز ناشی از بصیرت و معنویت بسیج است همان گونه که دشمنان از رزمندگان ما به همین دلیل در دوران دفاع مقدس وحشت داشتند.
وی سه ویژگی و شاخصه بسیج را بصیرت، معنویت و ولایت‌مداری ذکر کرد و آن را عامل مهم موفقیت بسیجیان تا امروز و از این پس دانست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک با اظهار اینکه دفاع از نظام نخستین، مقدس‌ترین و واجب‌ترین فرایض ملت ایران است، ابراز داشت: بسیجی کسی است که دفاع از نظام و انقلاب را بر عهده دارد و این دفاع، دفاع از اسلام و قرآن است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیج و سپاه در طول سه دهه اخیر به عنوان بازویی محکم پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب بوده‌ است، یادآور شد: نگاه ژرف و عمیق حضرت امام خمینی (ره) و دوراندیشی ایشان تشکیل بسیج را در آذر ماه 58 رقم زد و این اتفاق مبارک سرآغاز تحولی عظیم در انقلاب اسلامی شد.
این مسئول گفت: مقارن شدن هفته بسیج امسال با اوج گرفتن بیداری اسلامی در منطقه و قیام مستضعفان عالم علیه نظام سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌داری را باید به فال نیک بگیریم و تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم این هفته به کار گیریم.
در پایان این نشست پاسدار محمود سهرابی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای بستک معرفی و از فرماندهان اسبق این حوزه قدردانی شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول