اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی برگزاری انتخابات؛

800 نفر در بستک عضو شوراهای دانش‌‌آموزی شدند

خبرگزاری فارس: بیش از 800 نفر از دانش‌‌‌آموزان در شهرستان بستک به‌عنوان اعضای اصلی شوراهای دانش‌آموزی انتخاب شدند.

800 نفر در بستک عضو شوراهای دانش‌‌آموزی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، علی نجفی معاون پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان ظهر امروز در نشستی با بیان اینکه انتخابات شورای دانش آموزی مدارس شهرستان بستک همزمان با سراسر کشور برگزار شده است، اظهار داشت: شورای دانش آموزی فرصتی مناسب برای مشارکت عملی دانش آموزان در توسعه و تقویت فعالیت‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری و دیگر فعالیت‌ها در مدارس است.
به گفته وی، وجود و راه‌اندازی شوراها در مدارس برای دانش‌آموزان به نوعی تمرین مسئولیت‌پذیری و مشارکت‌جویی آنها در امور مدرسه است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات در بستک، افزود: انتخابات شورای دانش آموزی با مشارکت دانش آموزان در امور برگزاری، نظارت، شمارش و اعلام نتایج در مدارس محقق شده است.
نجفی یادآور شد: در این انتخابات که در تمامی مدارس راهنمایی و متوسطه و نیمی از مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد، بیش از 800 نفر به‌عنوان اعضای اصلی شورای دانش آموزی مدارس انتخاب شدند.
به گفته وی، همزمان با برگزاری این انتخابات سرپرست فرمانداری بستک، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولان از روند برگزاری این انتخابات در مدارس نمونه زینبیه، نمونه معرفت و آزادی نصیری بستک بازدید کرده‌اند.
وی ادامه داد: سرپرست فرمانداری شهرستان در این بازدید با تعدادی از دانش آموزان به گفت‌وگو پرداخت و هدف از کاندیدایی شورای دانش آموزی در مدرسه را از کاندیداها جویا شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول