اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سرپرست فرمانداری بستک:

برنامه‌های دهه امامت و ولایت در بستک اعلام شد

سرپرست فرمانداری بستک با تاکید بر اینکه جشن‌های دهه امامت و ولایت باید با شکوه بیشتر برگزار شود برنامه‌های این دهه در شهرستان را اعلام کرد.

برنامه‌های دهه امامت و ولایت در بستک اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بستک، عیسی عباسی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید قربان و عید غدیر از بزرگترین و پاکترین اعیاد اسلامی مسلمانان است و ایام اعیاد قربان تا غدیر به نام دهه مبارک ولایت نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: مسئله غدیر در اسلام، مسئله‌ای حیاتی و ثمربخش است چرا که در این روز حضرت علی (ع) نه به عنوان یک شخص بلکه به عنوان یک مکتب معرفی شد.
فرماندار بستک بیان کرد: امروز فضای کشور در راستای تبیین ویژگی‌های آن حضرت و انعکاس مسئله غدیر به جامعه به عنوان یک الگوی تمام عیار است و همچنین تبیین مسئله ولایت به عنوان عنصری کلیدی در اسلام به عنوان ضامن دین و نگهدارنده تمام واجبات و مستحبات مثبت است.
وی ادامه داد: امامت و ولایت بزرگترین نعمت در اسلام است و دشمنان اسلام و ولایت همواره تلاش می‌کنند با ایجاد تفرقه، مردم را از ولایت جدا کنند تا به اهداف پوچ و خیالی خود برسند.
سرپرست فرمانداری بستک گفت: افتخار بزرگ ما این است که در حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم و نظام اسلامی با قدرت در حال اشاعه فرهنگ اسلامی است و ما وظیفه داریم که در این راه تمام توان خود را انجام دهیم.
عباسی با بیان اینکه دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه مهم است، بیان کرد: عید غدیر، عید اکبر است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر برگزار شود.
وی دیدار با امامان جمعه، همایش پیاده روی، برگزاری جشن ولایت، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ ولایت در یکی از مدارس شهرستان و برپایی نمایشگاه کتاب را از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام عنوان کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول