اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور استاندار:

کارگروه اشتغال کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگروه اشتغال استان کرمان با حضور استاندار، تعدادی از مدیران و کارشناسان حوزه اشتغال دستگاه‌های اجرایی و نماینده بانک‌های عامل در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد.

کارگروه اشتغال کرمان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نشست اعضای کارگروه اشتغال استان کرمان بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان حوزه اشتغال با موضوع بررسی اشتغال تعهد شده استان کرمان توسط دستگاه‌های اجرایی، گزارش روند بررسی طرح‌ها در بانک‌های عامل، طرح نامه سرپرست صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
در این نشست کارشناسان اشتغال دستگاه‌های جهاد کشاورزی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به ارائه گزارش پیشرفت تعهد اشتغال این نهادها پرداختند.
به گزارش فارس از مجموع 4 هزار و 800 شغل تعهد شده از سوی جهاد کشاورزی تاکنون 2 هزار و 57 شغل ایجاد شده که 39 درصد از کل تعهدات است.
همچنین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمان در سال جاری با 52 درصد ایجاد شغل در شهرستان کرمان به 52 درصد تعهدات خود عمل کرده است و از مجموع 256 شغل تاکنون 110 نفر مشغول به کار شده‌اند.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با ایجاد 176 شغل از مجموع 300 شغل تعهد شده به بیش از 50 درصد تعهدات خود عمل کرده است.
به گزارش فارس در این نشست مصوب شد تا دبیرخانه کارگروه اشتغال استان کرمان بررسی طرح‌های فیروزه شهربابک و مجتمع صنعت چاپ کرمان را در دستور کار قرار دهد.
همچنین بانک‌های عامل در زمینه ارائه تسهیلات به طرح‌های بخش کشاورزی همکاری لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول