اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار زنجان:

60 درصد سهم اشتغال زنجان محقق شده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: سهم استان از 2 میلیون و 500هزار نفر اشتغال در کشور 40 هزار و400 نفر در سال جاری است که تاکنون 60 درصد آن تحقق یافته است.

60 درصد سهم اشتغال زنجان محقق شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، محمد رئوفی‌نژاد اظهار داشت: خدمات دولت نهم و دهم برای کسی پوشیده نیست.
وی با اشاره به اقدامات موثر در بخش اشتغال، مسکن، عمران روستایی طی سال‌های اخیر بیان داشت: در استان 50 هزار 200  واحد مسکونی شهری و روستایی طی سال‌های اخیر برنامه‌ریزی شده، به طوری که تاکنون 14 هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شده و در دهه فجر امسال استان جشن مسکن دار شدن را خواهد گرفت.
استاندار زنجان افزود: در سال 91 متقاضیان مسکن در استان به روز می‌شود.
وی با اعلام این خبر که در سال 90 بیش از 1900 پروژه روستایی و بخش های زیربنایی در حال اجرا است، گفت: برای اجرای این طرح‌ها 400 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش به میزان مشارکت مردم در کشور اشاره داشت و گفت: ایران اسلامی به لحاظ درصد مشارکت سیاسی در صدر دولت های جهان قرار دارد، به طوری که در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم میزان مشارکت کل کشور 85 درصد بوده که این میزان در استان 92 درصد بود.
این مسئول مشارکت حداکثری را وظیفه حیاتی مردم دانست و افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه آحاد مردم مشارکت حداکثری و انتخاب افرادی صالح و ولایت مدار است.
استاندار زنجان ادامه داد: انتخاب کاندیداهایی که شاخصه اصلی آن ولایت محوری، صداقت و عدم وابستگی به کانون قدرت و ثروت است لازمه انتخاب مردم است.
وی تاکید کرد: در انتخاب نمایندگان باید این موضوع مدنظر باشد، که فتنه گران سبز سال 88 انتخاب نشوند.
رئوفی‌نژاد به تحولات نظام بین المللی و ابعاد منطقه ای و بین‌المللی پرداخت و متذکر شد: الگو برداری از انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلامی موضوعی است که نشأت گرفته از ارزش‌های دینی و ارزشی انقلاب است که باعث شده کانون‌های قدرت در نظام بین‌المللی به لرزه آمده و حکومت‌های ارتجاعی را در منطقه تحت تاثیر خود قرار دهد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول