اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

پیشرفت تعهدات اشتغال کرمان مطلوب است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان در سال جاری تعهد ایجاد 73 هزار شغل را دارد، گفت: تحقق 54 درصدی اشتغال در این خطه نشانگر پیشرفت مطلوب تعهدات در این زمینه است.

پیشرفت تعهدات اشتغال کرمان مطلوب است
به گزارش خبرگزای فارس از کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبارات عمرانی در نیمه دوم سال ابلاغ می‌شود، میزان ایجاد شغل در این مدت بیشتر است.
وی بر حساسیت بیشتر مدیران برای ایجاد اشتغال در استان کرمان تأکید و بیان کرد: باید با آسان‌گیری و روان‌سازی کارها در زمینه ایجاد اشتغال فعالیت کرد.
نجار با بیان اینکه رئیس جمهور و شورای عالی اشتغال توجه ویژه‌ای به ایجاد شغل در کشور دارند، بیان داشت: در سال جاری استان کرمان برای ایجاد 73 هزار شغل تعهد دارد که تاکنون 54 درصد این تعهد محقق شده است و این رقم مطلوبی است.
وی از دبیرخانه اشتغال استان کرمان خواست تا طرح‌های تراش سنگ‌های تزئینی شهربابک و مجتمع صنعت چاپ را در دستور کار قرار دهند.
نجار با اشاره به اینکه دبیرخانه کارگروه اشتغال رابط بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هاست، عنوان کرد: باید دبیرخانه مدارک مورد نیاز را در قالب نامه به متقاضیان ارائه کند.
وی بیان کرد: گزارش ارائه شده از بررسی روند ارائه تسهیلات بانک ملی به متقاضیان نشانگر این است که اطلاع‌رسانی اولیه به متقاضیان دریافت تسهیلات مطلوب نیست که در این زمینه باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول