اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‌ای آذربایجان غربی خبر داد:

اشتغال 592 نفر توسط فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: امسال برای 592 نفر توسط سازمان فنی‌و حرفه‌ای آذربایجان غربی اشتغال ایجاد شده است.

اشتغال 592 نفر توسط فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان غربی
حمیدرضا خانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای به تبع وظایفی که از سوی مرکز تعیین شده است تربیت نیروی انسانی، ماهر، متخصص و کارآمد در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر را عهده‌دار بوده و بر این اساس گام‌های موثری برداشته است.
وی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه، تصریح کرد: در این راستا با تلاش مربیان و کارشناسان سازمان فنی و حرفه‌ای آْذربایجان غربی توانسته‌ایم در هشت ماه گذشته بیش از 35 هزار نفر کارجو را در بخش‌های مختلف دولتی، تیم‌های سیار، در پادگان‌ها، محیط‌های نظامی و انتظامی، مناطق محروم و روستایی در بخش‌های خصوصی، موسسات کارآموزی و آموزشگاه‌های آزاد آموزش‌های لازم را ارائه دهیم.
این مسئول با اشاره به آمار مدت زمان مشابه سال گذشته در این زمینه، افزود: در این راستا نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از 25 درصد رشد داریم.
خانپور با اشاره به برنامه تعهدات اشتغال، ادامه داد: با توجه به اینکه دولت امسال را سال اشتغال اعلام کرده تعهد 500 نفری برای این سازمان در سطح استان تعیین شده است و بر این اساس باید بتوانیم از بین افرادی که آموزش می‌دهیم با پیگیری‌ها، رصد و رهگیری‌هایی که می‌شود زمینه اشتغال این تعداد را فراهم کنیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: تعهد 500 نفری ما در مدت هشت ماه گذشته 110 درصد تحقق یافته است.
خانپور با بیان اینکه عمده فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بخش خدمات است، اظهار داشت: امسال در این راستا 592 نفر که آموزش‌های مهارتی را در این اداره فرا گرفته‌اند جذب بازار کار شده‌اند.
وی افزود: اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان در راستای تحقق اهداف و رسالت سازمانی به‌ویژه ماده 21 قانون برنامه پنج ساله توسعه مبنی بر گسترش شایستگی حرفه‌ای، توانمندسازی سرمایه‌های انسانی، ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و حمایت و ترویج مشاغل خانگی و صنایع دستی اقدام به ایجاد این تعداد شغل کرده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول