اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر روابط بین‌الملل شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز گام‌های بلندی در ایجاد اشتغال برداشته است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط بین‌الملل شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز توجه ویژه‌‌ای به موضوع جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه عمران شهری داشته و توانسته از این طریق، به ایجاد و توسعه اشتغال در بین نیروهای کار اقدام کند.

شهرداری تبریز گام‌های بلندی در ایجاد اشتغال برداشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی در آیین اختتامیه چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی فرهنگ کار با اعلام اینکه شهرداری تبریز با حجم بالای خدمات و تعدد وظایف و مسئولیت‌های محوله، بسترهای مناسب و متعدد اشتغال و کارآفرینی را در سطح شهر تبریز از طریق طرح‌ها و پروژه‌های متعدد عمرانی خدماتی و مشارکتی ایجاد کرده است، از این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین کارآفرین استان یاد کرد.
وی گفت: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی و مشارکتی در سطح شهر و استان، چه در مرحله اجرا و چه بعد از افتتاح، زمینه‌های ایجاد و افزایش فرصت‌های شغلی برای جویندگان کار را فراهم می‌کند و شهرداری تبریز به‌عنوان دستگاهی که حجم بالایی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی را در دست اجرا دارد، زمینه‌های اشتغال را در قالب این طرح‌ها برای بخش عمده‌ای از نیروهای فعال شهر ایجاد کرده است.
عمادی با تأکید بر نقش موثر شهرداری در ایجاد و توسعه بسترها و زمینه‌های اشتغال طی سال‌های اخیر به اقدامات شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری اشاره و خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته شهرداری تبریز در کنار اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی و خدماتی سالانه خود توجه ویژه‌‌ای به موضوع جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه عمران شهری داشته و توانسته است از این طریق علاوه بر کمک به تسریع روند توسعه شهر، به ایجاد و توسعه اشتغال در بین نیروهای کار اقدام کند.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد و افزایش فرصت‌های شغلی در کشور را وظیفه تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و خدماتی دانست و با تأکید بر لزوم همسویی و تلاش همه جانبه دستگاه‌ها در این حوزه افزود: موفقیت در این بخش و نیز ایجاد و توسعه زمینه‌های اشتغال در کشور نیازمند تغییر نگرش‌ها و رویکردهای اجرایی و نیز سیاستگذاری‌های کلان در بدنه اجرایی است و بدون ایجاد این تغییرات، امکان موفقیت در این حوزه متصور نیست.
عمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه برای ایجاد زمینه‌های اشتغال در بین نیروهای فعال جامعه می‌توان این نیروها را به سمت اشتغال مولد و پایدار هدایت کرد، ادامه داد: برای تحقق این امر باید نسبت به هدایت و حمایت بخش قابل توجهی از کارشناسان و متخصصان بیکار رشته‌های کشاورزی و گرایش‌های مرتبط با این رشته‌ها از طریق اعطای تسهیلات تولید از سوی مسئولان و متولیان امر اقدام شود تا از این راه زمینه برای افزایش انگیزه تولید و کار موثر در میان این افراد فراهم شود.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز در ادامه سخنان خود با تأکید بر آمادگی شهرداری تبریز برای همکاری با نهادهای متولی ایجاد و توسعه اشتغال افزود: شهرداری تبریز از کارها و فعالیت‌های عام‌المنفعه‌ای که منجر به ایجاد اشتغال شود، حمایت می‌کند.
وی در عین حال برگزاری همایش‌هایی از نوع فرهنگ کار را شیوه‌ای جدید در راستای خدمتگذاری به مردم دانست و گفت: همه باید به این باور برسیم که با ترویج فرهنگ کار می‌توان در عرصه اقتصادی نیز با بسیاری از  آسیب‌های اجتماعی اقتصادی مقابله کرد و کارآمدی کشور را بالا برد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول