اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار تبریز اعلام کرد:

آغاز برنامه‌ریزی عمرانی برای سال 91 در شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از آغاز مراحل برنامه‌ریزی‌های فنی و تخصصی عمرانی در مناطق ده گانه شهرداری و نیز معاونت عمرانی این مجموعه برای سال 91 خبر داد.

آغاز برنامه‌ریزی عمرانی برای سال 91 در شهرداری تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز علیرضا نوین با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق فنی و عمرانی برای پیش بینی و تدوین طرح‌ها و پروژه‌های جدید در سال آتی و نیز برنامه‌ریزی برای تسریع روند اجرایی برخی طرح‌های در دست اجرا از سوی مدیریت شهری تبریز افزود: دستورات لازم برای برنامه ریزی کلان و دقیق عمرانی و نیز پیش‌بینی و تدوین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی جدید از سوی شهرداری تبریز برای سال 91 به تمام مناطق ده‌گانه و نیز معاونت عمرانی شهرداری صادر شده و این مجموعه‌ها موظف به ارایه طرح‌ها و پیشنهادات لازم در این خصوص شده اند.
شهردار تبریز در ادامه افزود: با توجه به آغاز مراحل بودجه نویسی سال آتی در شهرداری تبریز و از آن جایی که بخش قابل توجهی از بودجه سالانه را طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در بر می گیرد، از این رو به تمام مناطق ابلاغ گردیده تا همزمان با تدوین ردیف‌های لایحه بودجه سال آینده ، نسبت به برنامه ریزی های لازم عمرانی اقدامات لازم انجام را انجام دهند.
وی در عین حال با مثبت ارزیابی کردن روند همزمان بودجه نویسی و نیز برنامه‌ریزی عمرانی برای سال آینده تبریز از سوی شهرداری ابراز امیدواری کرد سال آینده، سالی موفق و پربار به لحاظ اجرایی و خدماتی برای شهرداری تبریز باشد.
نوین در خاتمه حاکمیت تفکر و نگاه علمی در حوزه عمران شهری را لازمه موفقیت طرح‌ها و برنامه های توسعه محور شهری اعلام کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول