اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مادر شهیدان زین‌الدین مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی برای نجات جوانان از توطئه‌های دشمن

خبرگزاری فارس: مادر شهیدان زین‌الدین گفت: به همان اندازه­ای که برای مجالس فرهنگی هزینه می­شود باید در راستای نجات جوانان از توطئه­هایی که دشمن علیه آنان انجام می­دهد نیز برنامه‌ریزی و هزینه کرد.

برنامه‌ریزی برای نجات جوانان از توطئه‌های دشمن
به گزارش خبرنگار فارس در قم، زینب اسلام‌دوست، شب گذشته در دیدار فرمانده و مسئولان سپاه علی بن ابی طالب(ع) اظهار داشت: در دهمین سالگرد شهید زین‌الدین همراه با پدر ایشان به فکر برگزاری مراسمی در یادبود ایشان افتادیم که با پیگیری­های صورت گرفته، جلسه­ای برگزار شد.
وی ادامه داد: بعد از آن جلسه، این سنت حسنه در تمام استان­ها توسط علاقه­مندان جهاد و شهادت انجام می­شود که بسیار برنامه­های خوبی است.
مادر شهیدان زین‌الدین افزود: اما همیشه این موضوع دغدغه ما بوده است که به همان اندازه­ای که برای اینگونه مجالس هزینه می­شود، در راستای نجات جوانان از توطئه­هایی که دشمن علیه آنان انجام می­دهد نیز باید برنامه ریزی کرد.
وی با بیان اینکه امروز تعدادی از جوانان مورد تاثیر دشمن قرار گرفته­اند، افزود: باید در اینگونه مجالس از سخنرانانی استفاده کرد که مورد قبول جوانان باشند و هنرمندانه بتوانند آنان را مورد تاثیر قرار دهند.
اسلام دوست خاطرنشان کرد: با برنامه­ریزی عمیق فرهنگی می­توانیم حتی از خون شهیدان برای تبلیغ اسلام و انقلاب استفاده کنیم.
وی در پایان ابراز داشت: حضور مسئولان سپاه که ادامه دهنده راه شهیدان هستند سبب دلگرمی خانواده شهدا می­شود.
مادر شهیدان زینالدین اضافه کرد: اینگونه دیدارها سبب می­شود احساس نکنیم که پشتیبان خود را از دست داده­ایم و بتوانیم راه نورانی انقلاب را ادامه دهیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول