اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خاله رویا در گفت‌وگو با فارس:

دغدغه من کودکان هستند/از فیلم شیر تو شیر لذت بردم

خبرگزاری فارس: مجری برنامه‌های کودک گفت: در تمامی زمینه‌ها دغدغه من کودکان هستند، حال فیلم، تئاتر و نقاشی یا هنرهای تجسمی هر چه که مرتبط به کودکان باشد.

دغدغه من کودکان هستند/از فیلم شیر تو شیر لذت بردم
آزیتا رضایی در حاشیه مراسم اختتامیه بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از اینکه جشنواره فیلم کودک به مشکلاتی همچون تئاتر کودک و نوجوان مواجه نشده بسیار خوشحال هستم.
وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: تئاتر کودک و نوجوان به دلیل کمبود بودجه‌های مالی تا مرز تعطیلی پیش رفته است و امسال با مشکلات عدیده‌ای در برگزاری آن مواجه بود.
مجری یکی از برنامه‌های‌ کودک مهم‌ترین دغدغه خود را کودکان دانست و تاکید کرد: مسائل مرتبط به کودکان برای من مهم است، حال تئاتر یا فیلم، نقاشی، هنرهای تجسمی و هرچه که در خدمت پرورش کودکان باشد.
وی با اشاره به انبوه جمعیت و کمبود جا برای نشستن میهمان‌های دعوت شده، بیان داشت: افتتاحیه و اختتامیه یک امر بزرگسال است و ارتباط چندانی هم به کودکان ندارد، حتی اگر 40 کودک هم کار داوری فیلم‌ها را بکنند باز فضای بزرگسالان در جشنواره حاکم است.
رضایی که در این چند روز جشنواره فیلم کودک برنامه‌های اجرایی بسیاری را در اصفهان داشت، اضافه کرد: موفق به دیدن تمامی فیلم‌ها نشدم ولی از تماشای فیلم شیر تو شیر بسیار لذت برده و غصه خوردم.
وی ادامه داد: از همان ابتدا هر کودکی که به دنیا می‌آید، همه یک جوری به او شیر می‌دهند، یکی محبت، نوازش، دیگری با پول، ریاست هرکسی به یک نحوی به گردن ما حق دارد و در واقع شیر داده.
مجری برنامه‌ کودک که از سال 74 کار هنر‌ی‌ خود را آغاز کرده‌ است، افزود: هدف از جشنواره فیلم کودک عادت کردن  کودکان به دیدن فیلم است، و از این موقعیتی که در جشنواره برای دیدن فیلم‌ها به دست می‌آوردند استفاده کنند، به گونه‌ایی که از نبود آن دلتنگ شوند.
وی با اشاره به تولید فیلم‌های کودک در عصر حاضر گفت: فیلم‌های تولید شده کنونی بسیار از زندگی واقعی آدم‌ها فاصله گرفته و به سمت فیلم‌های شیک و تمییز پیش رفته است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول