اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان:

فرهنگ انقلابی توسط بسیج صادر شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: صدور فرهنگ انقلابی از سوی بسیج بسیار مهم و تاثیرگذار است.

فرهنگ انقلابی توسط بسیج صادر شود
موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: جایگاه بسیج در جامعه از سوی حضرت امام خمینی (ره) در نظام جمهوری اسلامی به خوبی تبیین شده است و فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی از تفکر بلند امام در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان صادر شده است.
وی افزود: تشکیل بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی گرچه برای حراست از مرزهای فیزیکی جامعه بود اما برنامه‌های مختلفی را در جامعه پیگیری می‌کرد که دفاع در مقابل هجمه‌های دشمنان و حضور آگاهانه در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان یادآور شد: امروز ضروری است بسیج در عرصه‌های جنگ نرم در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام فعالیت‌های تاثیرگذاری را انجام داده و برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای حضور در این عرصه‌ها داشته باشد.
وی صدور فرهنگ انقلابی از سوی بسیج را مهم ارزیابی کرد و افزود: فرهنگ، مذهب و اعتقادات جامعه، توسط بسیج به جهان صادر می‌شود.
متوسلین گفت: بسیج علاوه بر حضور در دفاع از مرزهای جغرافیایی در عرصه فرهنگی، سازندگی، سلامت و برنامه‌های مختلف جامعه حضور و مشارکت داشته و نقش خود را در عرصه‌های مختلف به خوبی ایفا کرده است.
وی یادآور شد: بسیج با ورود به عرصه‌های مختلف خلاهای جامعه را به خوبی پر کرده و در جامعه تاثیر‌گذار بوده است به نحوی که هر جا که نیاز به حمایت از انقلاب و دستاوردهای آن بوده این نیرو وارد عرصه شده و به صورت پررنگ در این عرصه‌ها حضور یافته است.
 مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه ضروری است ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان انتقال داده شود، یادآور شد: انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان راهنمای مناسبی برای جوانان است تا در سایه توجه به این ارزش‌ها کمال معنوی را طی کرده و زندگی سعادتمندانه‌های داشته باشند.
وی ادامه داد: محتوی ارزش‌های دوران دفاع مقدس هویت و فرهنگ کشور است که در قالب این ارزش‌ها به جامعه ارائه می‌شود.
متوسلین بر ضرورت صیانت از ارزش‌های دوران دفاع مقدس تاکید  کرد و افزود: یکی از راه‌های انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان توجه نهادها و مراکز فرهنگی به این مقوله بوده و وظیفه این مراکز است که با ابزار مختلف این فرهنگ را به خوبی به جامعه تبیین کنند.
وی یکی از راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس را توجه به ابزارهای فرهنگی عنوان کرد و گفت: با توجه به پیشرفت‌های روز افزون علمی و هجمه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم باید از فضای سایبری و ابزار پیشرفت برای تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس استفاده کرد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان مقاومت مردم در هشت سال دوران دفاع مقدس را از مهم‌ترین ارکان پیروزی در جنگ عنوان کرد و گفت: رمز پیروزی مردم کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس مقاومت جانانه مردم در برابر توطئه‌های دشمنان بود.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام به خوبی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را شناخته و همواره در صدد جدا‌سازی مردم از فرهنگ مقاومت هستند که تاکنون پیروز نشده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول