اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی تیم گنجنامه همدان:

رسلان شیخ‌اف کشتی‌گیر سرشناس بلاروسی به گنجنامه همدان پیوست

خبرگزاری فارس: مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی تیم گنجنامه همدان گفت: پس از واگذاری دو کشتی‌گیر خارجی تیم گنج‌نامه همدان برای حفظ وحدت جامعه کشتی استان به ملایر، سرپرست و کادر فنی تیم تله‌کابین برای تقویت تیم در وزن 96 کیلوگرم اقدام به جذب رسلان شیخ‌اف‌ بلاروس کردند.

رسلان شیخ‌اف کشتی‌گیر سرشناس بلاروسی به گنجنامه همدان پیوست
یاسر نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تیم تله کابین گنجنامه در دیدار نخست خود به علت کم فروغ ظاهر شدن کشتی‌گیران سرشناس نتیجه را در تنکابن واگذار کردند.
وی افزود: در هفته گذشته با رایزنی‌های هیئت کشتی و سرپرست و کادر فنی موفق به جذب رسلان شیخ‌اف کشتی‌گیر سرشناس بلاروسی شدیم.
مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی تیم گنجنامه همدان یادآور شد: شیخ‌اف در سال 2011 استانبول نفر سوم و در جهانی 2006 چین هم با برد مقابل علیرضا حیدری نفر سوم شد، همچنین وی دو مقام پنجمی جهان در 2010 مسکو و2009 هرنینگ دانمارک را در کارنامه قهرمانی خود دارد.
وی خاطرنشان کرد: به لحاظ اینکه لیگ به پشتوانه‌سازی کشتی استان هم کمک کند از کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار هم دعوت شده و قرارداد بسته شد.
نصرتی گفت: به همین منظور در 55 کیلوگرم علاوه بر رحمانی یا میثم فیروز آبادی نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری و امین نوری نفر سوم قهرمانی جوانان کشور ودر 60 کیلوگرم محسن صفری وشادی، در 74 کیلوگرم عباس یزدانی، در 84 کیلوگرم وحید شاه محمدی و رضا کشاورز و در 96 و در 120 مهران میرزایی و مهدی گنبدانی به تیم تله کابین گنجنامه دعوت شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول