اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

خیانت‌کنندگان به انقلاب به بدترین شکل رسوا می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب با اشاره به تهدیدات اخیر دشمنان و استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: خیانت‌کنندگان به انقلاب به بدترین شکل رسوا شده و می‌شوند.

خیانت‌کنندگان به انقلاب به بدترین شکل رسوا می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در نشست بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: موضوع مهمی که وجود دارد و تمام ملت باید به آن توجه کنند، وحدت و یکپارچگی بین آحاد مختلف مردم است.
وی گفت: هر قدر فشار و تهدید دشمن زیاد شود، قطعاً به همان اندازه الطاف الهی و کمک‌های خداوندی بیشتر خواهد شد و هر قدر بی‌تقوایی و گناه در جامعه زیاد شود به همان اندازه نصرت الهی از ما کاسته خواهد شد و باید به این مهم توجه کنیم.
باقری بنابی تأکید کرد: در درون کشور عموما ملت ما مخصوصا مؤمنان هر قدر حدود و حریم الهی را حفظ کنند، آنقدر مسلط‌تر شده که هیچ قدرتی نخواهد توانست به ما تسلط پیدا کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب ادامه داد: در عرض32 سال گذشته هر قدرتی به این انقلاب خیانت کرده، به بدترین وجه خداوند آن را رسوا کرده و از صحنه حذف شد.
وی بیان کرد: قرآن کتاب بیداری است و در آیات متعدد به ما تذکر داده شده است و بی‌جهت نیست رهبر فرزانه انقلاب بی‌پـرده و صریح در برابر دشمن موضع می‌گیرد و این حرف‌ها عقبه دارد و از خداوند الهام می‌گیرد و به قدرت لایزال الهی متکی است.
امام جمعه بناب سپس با اشاره به تحقق پیش‌بینی‌های امام راحل(ره) اذعان کرد: آن مرد الهی گفتند که این قدرت‌ها رفتنی هستند و شما پیروزید از این رو مادامی که حرمت اهل بیت را نگه داشتیم، حریم و حدود الهی را حفظ کردیم به وضع حجاب توجه کردیم آن موقع تهدیدات دشمنان بی‌اثر خواهد شد.
وی با اشاره به ضرورت هوشیاری و آگاهی مردم تصریح کرد: تمام آحاد جامعه باید همیشه بسیجی باشند تا دشمنان از نزدیکی و هرگونه تهدید این ملت در هراس باشند.
باقری بنابی در ادامه سخنان خود همچنین به شهادت جمعی از نیروهای سپاهی در چند روز اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: افراد والامقامی که در راه آمادگی دفاعی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ما را داغدار کرد.
وی شهادت یادگاران هشت سال دفاع مقدس را به ساحت امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و نیز همرزمان آنها تسلیت گفت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول