اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در صورت هرگونه تعرض به ایران اسلامی؛

موسوی‌اعظم: تودهنی بسیج به ریگ‌پرانی آمریکا تاریخی خواهد بود

خبرگزاری فارس: خطیب موقت جمعه یاسوج گفت: در صورت هرگونه تعرض، ریگ‌پرانی و دست‌درازی به ایران اسلامی، تودهنی بسیج به ریگ‌پرانی آمریکا و صهیونیست‌ها تاریخی خواهد بود.

موسوی‌اعظم: تودهنی بسیج به ریگ‌پرانی آمریکا تاریخی خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت به رعایت تقوی و پاکی و دوری از گناه و آلودگی ابراز داشت: بهترین سرمایه و پس‌انداز رعایت تقوی و پرهیزکاری است چرا که همه خوبی‌ها یک طرف و دوری از معاصی و انجام واجبات در سوی دیگر قرار دارد.
خطیب موقت جمعه یاسوج اظهار کرد: آن‌چه که می‌تواند صیانت را در انسان ایجاد کند موضوع محاسبه نفس بوده که باید در همه اعمال و برنامه‌های ما گنجانده شود.
موسوی‌اعظم عنوان کرد: آیات بسیاری در رابطه با محاسبه نفس وجود دارد که اگر انسان هر لحظه رفتار و کردار خود را مورد محاسبه قرار دهد بی‌شک به سوی صلاح و رستگاری حرکت خواهد کرد.
وی بیان داشت: برای هر انسانی که در این عالم زندگی می‌کند محافظینی قرار دارند که کارها و اعمالشان را زیر نظر قرار داده و همه اعمال را از کوچکترین تا بزرگترین مورد ثبت و ضبط و محاسبه قرار می‌دهند و کم و زیادی در نوشتار آن‌ها وجود ندارد چرا که کرام الکاتبین هستند.
حجت‌الاسلام موسوی اعظم در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجیان قدر خود را بدانند چرا که بزرگ‌مردی همچون امام راحل خود را بسیجی می‌دانست.
وی افزود: امام امت خودش یک بسیجی بود و به این موضوع افتخار می‌کرد که ما نیز باید همواره دنباله‌رو این تفکر و بینش والای آن حضرت باشیم و بدانیم اکنون در دنیا دشمنان ما تنها از نام بسیج وحشت دارند و می‌دانند که مردم ایران با این تفکر در مقابل هر تجاوزی خواهند ایستاد.
موسوی‌اعظم به خصوصیاتی از امام از جمله خواندن قرآن و نماز در هر شرایطی حتی در بستر بیماری و تهجد و شب‌زنده‌داری اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان باید از این رفتار و حالات مقتدای خود الگو بگیرند و در انجام فرائض هیچ‌گاه کوتاهی نکنند.
امام جمعه موقت یاسوج پیش‌بینی‌های امام راحل را در مورد بیداری اسلامی کنونی نشات گرفته از ارتباط آسمانی آن حضرت دانست و گفت: پیش‌بینی آن حضرت در رابطه با تداوم این انقلاب تا انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) نیز به واقعیت خواهد پیوست.
وی رجزخوانی کنونی آمریکا و صهیونیست‌ها برای ایران اسلامی را مضحکه‌انگیز خواند و گفت: همین بسیج در صورت دست‌درازی و سنگ‌اندازی چنان تو دهنی به این‌ها خواهند زد که تا همیشه جای آن معلوم باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول