اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون آبفا خراسان جنوبی خبر داد:

نبود انحراف در بودجه آبفا خراسان جنوبی در نیمه نخست سال

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: بودجه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در نیمه نخست سال جاری هیچ انحرافی نداشته است.

نبود انحراف در بودجه آبفا خراسان جنوبی در نیمه نخست سال
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، صادق یوسفی اظهار داشت: در سال جاری تمام تلاشمان بر این بوده که همان طور که بهترین بودجه تنظیمی در بخش جاری را بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری کشور داشته‌ایم، در عملکرد بودجه‌ای هم انحرافی نداشته باشیم.
وی با تأکید بر موفقیت شرکت در این حوزه گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری پیش‌بینی نصب 4 هزار و 900  انشعاب جدید را داشته‌ایم که عملکرد اجرایی 4 هزار و 382 فقره بوده که حدود 90 درصد بودجه در این بخش تحقق یافته است.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان احداث 65 کیلومتر شبکه آب هم در دستور کار بوده است که تمامی آن اجرا شده است.
یوسفی با اشاره به سیاست‌های اجرایی قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: با اجرای اقدامات لازم در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 4 درصد کاهش مصرف آب داشته‌ایم.
وی در مورد برنامه‌های اجرایی شرکت در مورد طرح فاضلاب ادامه داد: اجرای 23 کیلومتر شبکه فاضلاب در چهار شهرستان قاینات، فردوس، بیرجند و سربیشه همچنین نصب یک‌هزار و 282 انشعاب فاضلاب از دیگر خدمات شرکت در شش ماه نخست سال جاری است.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی هدف اصلی شرکت را کاهش میزان مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌های مصرفی عنوان کرد و افزود: در نیمه نخست سال جاری، کاهش مصرف انرژی در شرکت، رقم ریالی قابل توجهی را به همراه داشته است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول