اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل اداره راه و ترابری استان کرمانشاه اعلام کرد:

اختصاص 61 درصد بودجه راه و ترابری کرمانشاه به راه آهن غرب

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره راه و ترابری استان کرمانشاه گفت: از 66 میلیارد تومان بودجه اداره راه و ترابری این استان در سال جاری، 61 درصد آن به راه آهن غرب کشور اختصاص یافته است.

اختصاص 61 درصد بودجه راه و ترابری کرمانشاه به راه آهن غرب
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان که روز گذشته در استانداری کرمانشاه تشکیل شد، روند اجرای پروژه راه آهن غرب کشور مورد بررسی قرار گرفت.
حیدر مطاعی، مدیرکل اداره راه و ترابری استان کرمانشاه در این جلسه گفت: راه آهن غرب کشور بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه ریلی کشور است.
مطاعی با ارائه گزارشی از زمان آغاز اجرای این پروژه، عنوان کرد: راه آهن غرب کشور از سال 1380 آغاز شد و پس از عبور از سمنگان اراک، ملایر، کنگاور، صحنه و بیستون به کرمانشاه می‌رسد.
وی اعتبار اختصاص داده‌شده به پروژه را از زمان آغاز 200 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: از 66 میلیارد تومان بودجه اداره راه و ترابری استان کرمانشاه در سال جاری، 61 درصد آن به راه آهن غرب کشور مختص شده است.
مدیرکل اداره راه و ترابری استان کرمانشاه از پیشرفت 65 درصدی راه آهن غرب کشور خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار تا سال 91 شاهد افتتاح این پروژه با 13 ایستگاه به طول 267 کیلومتر خواهیم بود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه 90 کیلومتر مسیر از سمنگان اراک تا ملایر به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: 177 کیلومتر باقی مانده مربوط به استان کرمانشاه و همدان است که عملیات اجرایی پروژه کرمانشاه همزمان به طرف مرز خسروی انجام می‌شود.
سید دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه نیز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: کوتاهی از هیچ دستگاهی در اجرای پروژه راه آهن غرب، قابل پذیرش نیست و همه ارگان‌ها باید تمام تلاش خود را برای از بین بردن مشکلات موجود به کار گیرند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول