اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در گفت‌وگوی فارس با یک کارگردان سینما مطرح شد

صبری: سینما از فیلمنامه‌نویس خوب برای کودک محروم است/بودجه سینمای کودک محدود است

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم "ننه نقلی" گفت: در زمینه سینمای کودک به نسبت سایر حوزه‌ها فیلمنامه‌نویس خوب وجود ندارد.

صبری: سینما از فیلمنامه‌نویس خوب برای کودک محروم است/بودجه سینمای کودک محدود است
پرویز صبری در حاشیه بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه سینمای کودک و نوجوان مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: در این زمینه دلایلی مختلفی در نبود فیلم‌های کودک و نوجوان وجود دارد که یکی از این دلایل به نبود سینمای اختصاصی کودک و نوجوان باز می‌گردد.
وی با تاکید بر اینکه در زمینه سینمای کودک و نوجوان بودجه حرف نخست را می‌زند، بیان داشت: در زمینه سینمای کودک و نوجوان تهیه‌کنندگان باید منتظر برگشت هزینه‌های انجام شده برای فیلم خود باشند که در این زمینه نبود، اکران مناسب ضربه زیادی به این سینما می‌زند.
کارگردان فیلم "ننه نقلی" با بیان اینکه باید در زمینه به ایجاد "کانون سینمای کودک" اقدام شود، تاکید کرد: ایجاد این کانون کمک بسیاری به فیلم کودک و نوجوان می‌کند و این کانون را باید در جشنواره فیلم کودک و نوجوان لحاظ کرد.
وی با انتقاد از نبود فیلمنامه‌نویس کودک و نوجوان در کشور تصریح کرد: سینمای کودک از این بی‌مهری‌ها نجات پیدا کند و ارائه فیلمنامه‌های خوب کمک بسیاری به این سینما می‌کند.
صبری که فیلم‌های شنگول و منگول، همکلاسی سلام، مانی و ندا، گارد ویژه و عیالوار را نیز در کارنامه فعالیت‌های خود دارد با بیان اینکه ساخت فیلم‌های کودک و نوجوان از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست، ادامه داد: ساخت فیلم در زمینه کودک و نوجوان هزینه‌های بسیاری را در بردارد و با عشق و علاقه به کودکان به ساخت فیلم می‌پردازم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول