اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون مدیریت توسعه منابع انسانی بهزیستی:

سازمان بهزیستی 340 میلیارد تومان کمبود بودجه دارد

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت توسعه منابع انسانی بهزیستی گفت: بیش از 340 میلیارد تومان کمبود بودجه داریم که موجب شده است تا در برخی از تکالیف وزارتخانه و سازمان بهزیستی با مشکل مواجه شویم.

سازمان بهزیستی 340 میلیارد تومان کمبود بودجه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی کرباسی بعد از ظهر امروز در حاشیه نخستین گردهمایی معاونان پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قانون بودجه امسال برای بیمه زنان سرپرست خانوار، واگذاری به بخش غیر دولتی و اورژانس اجتماعی منابع جدیدی دیده نشده است.
وی با بیان اینکه با شروع برنامه توسعه پنجم تکلیف‌های بسیاری به وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و سازمان بهزیستی داده شده است افزود: سطح‌بندی خدمات حمایتی، بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار با قرار گرفتن بیش از 55 هزار نفر زیر پوشش و اضافه شدن حداقل 10 نفر سالانه توسط سازمان‌های حمایتی به این مجموعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری نخستین گردهمایی پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی سراسر کشور است.
این مسئول در بهزیستی اضافه کرد: با ادغام سه وزارتخانه در راهبرد و رویکرد جدید ما، گسترش فعالیت‌های سازمان‌های بخش دولتی، اورژانس اجتماعی، توانمندی اجتماعی مبتنی بر جامعه و ادامه واگذاری به بخش غیر دولتی پیش‌بینی شده است.
معاون مدیریت توسعه منابع انسانی بهزیستی با اشاره به دومین سال اجرایی هدفمند کردن یارانه‌ها بیان کرد: توزیع منابع ناشی از هدفمند کردن یارانه‌ها در بخش حمایتی دیده شده است که مسکن، اشتغال و درمان آنان را در بر می‌گیرد.
کرباسی ابراز داشت: قانون تامین زنان بی‌سرپرست و زنان سرپرست خانوار تکلیف سازمان بهزیستی است و ما برابر قانون امور و وظایف خود را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول