اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر‌مسئول کانون فرهنگی انتهای افق زنجان خبر داد:

آغاز دور دوم نشست‌های فرهنگ انتظار در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر‌مسئول کانون فرهنگی انتهای افق زنجان از آغاز دور دوم نشست‌های فرهنگ انتظار در زنجان خبر داد.

آغاز دور دوم نشست‌های فرهنگ انتظار در زنجان
عباس خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: کانون فرهنگی انتهای افق در راستای ساختن خویش و جامعه و حرکت به سوی جامعه مهدوی، شناختن و شناساندن امام زمان (عج) وراههای یاری آن حضرت و تلاش برای نهــادینه کـردن انتظـار و حــرکت عمــلی بـه ســـوی حضــرت صاحب الزمان (عج) نشست‌های مختلف فرهنگ انتظار را با حضور اساتید به نام کشور برگزار می‌کند.
وی تلاش برای زدودن غبار غفلت و فراموشی و تبیین راهکارهای موثر برای از بین بردن آسیب‌های مهدوی و انتظار را از دیگر اهداف برگزاری نشست‌های فرهنگ انتظار عنوان کرد و گفت: کانون فرهنگی انتهای افق در سال 1385 به همت جمعی از جوانان شهرستان زنجان آغاز به کار کرد تا با اهداف زیر در زمینه مهدویت و انتظار فعالیت کند.
 مدیر‌مسئول کانون فرهنگی انتهای افق تصریح کرد: سلسله نشست‌هایی با موضوع مهدویت از سال 88 تاکنون و به مدت 26 ماه متوالی در محل کانون فرهنگی ـ هنری انتهای افق برگزار شده و امسال نیز این سلسله نشست‌ها با موضوع فرهنگ انتظار از مهر ماه تا اسفند ماه در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: معرفت امام عصر (عج)، چرایی مباحث مهدوی، مدعیان دروغین، ولایت فقیه، بررسی فیلم‌های آخرالزمانی، ویژگی‌های یاران امام زمان (عج)، انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور، فرقه‌های نوظهور و مهدی ستیزان از جمله مباحث مطروحه در نشست‌های گذشته در این کانون بود.
خسروی ادامه داد: با توجه به علاقه‌مندی اقشار مختلف مردم به ‌ویژه جوانان به مباحث مهدوی، برگزاری این‌گونه نشست‌ها در راستای آگاه‌سازی مناسب و زدودن غبار غفلت و فراموشی و آسیب‌زدایی از مباحث مهدویت و آخرالزمان ضروری به نظر می‌رسد.
وی بهره‌گیری از آموزه‌های دینی اساتید برجسته حوزه و مراکز تخصصی مهدویت را از نقاط قوّت این سلسله نشست‌ها دانست و ابراز کرد: مسئولان برگزاری این سلسله نشست‌ها با دعوت از اساتید و محققان مراکز تخصصی مهدویت همچون حجت‌الاسلام محمدرضا نصورین، منتقدین سینمای مهدوی و اساتید حوزه و دانشگاه سعی در برگزاری هر چه بهتر این سلسله نشست‌ها دارند.
مدیر‌مسئول کانون فرهنگی انتهای افق خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته این نشست‌ها در آخرین جمعه هر ماه در دارالقرآن کریم زنجان و با حضور علاقه‌مندان به مباحث مهدوی (عج) برگزار می‌شود.
وی افزود: بصیرت آخرالزمانی، مهدویت و جریان‌های انحرافی، آسیب‌شناسی مهدویت و انتظار، چالش‌های غرب و آخرالزمان، آغاز و پایان صهیونیسم و فراماسونر و آخرین حربه شیطان از مباحث نشست‌های دوره دوم است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول