اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تاکید کرد:

لزوم گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: لزوم گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه امری اجتناب ناپذیر است.

لزوم گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در جلسه تشکیل ستاد مهدی‌یاران در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه امری مهم و ارزشمند است و تمام مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند.
وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی در نهادینه کردن فرهنگ والای اسلامی اقدامات موثری انجام داده و بویژه در زمینه اجرای برنامه‌های جذاب فرهنگی و دینی اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه خاطرنشان کرد: متأسفانه آن چه نسل جوان از امام زمانشان می‌دانند فقط شناسنامه ظاهری حضرت مهدی(عج) است و در بحث معرفت و شناخت به حضرت ولیعصر (ع) با توجه به مراکز مختلف مهدویت در کشور در خور شأن ایشان کار نشده است. 
محمودی‌نیا تصریح کرد: باید فضایی با محبت حضرت ولیعصر (عج) برای نسل جوان ایجاد کنیم که فرزندان و جوانان ما با عشق به آن حضرت رشد کنند.
وی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به تشکیل این ستاد بتوانیم برای نسل جوان راهکار معرفتی ویژه‌ای ارائه دهیم. این مسئول اذعان داشت: باید جوانان را با زندگی ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم و از تمام مسئولان و مدیران انتظار داریم همراهی کنند.
بر اساس این گزارش، عصر امروز جلسه‌ای به منظور تشکیل ستاد مهدی‌یاران ویژه خواهران با حضور تعدادی از مسئولان هیئت‌های مذهبی و نمایندگان خواهران در ادارات و دانشگاه‌های سطح شهرستان تشکیل شد.
در این نشست اعضاء ستاد مشخص شده و برنامه‌ریزی فرهنگی در این راستا تبیین شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول