اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر امور کتابخانه‏های عمومی فیروزکوه خبر داد:

عرضه 4 هزار جلد کتاب در نمایشگاه فیروزکوه

خبرگزاری فارس: مدیر امور کتابخانه‏های عمومی شهرستان فیروزکوه گفت: در مجموع بیش از 4 هزار جلد کتاب در نمایشگاه تازه‏های کتاب این شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

عرضه 4 هزار جلد کتاب در نمایشگاه فیروزکوه
سیدمحمدحسن حسینی امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه تازه‏های کتاب در شهرستان فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و همه ادارات و دستگاه‏هایی که ما را در برگزاری این نمایشگاه یاری دادند، قدردانی می‏‎‏کنم.
وی گفت: خدا را شکر می‏کنم که موفق شده‏ایم تا در آبان ماه امسال به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه باشکوه و با تنوع و تعداد زیادی کتاب برگزار کنیم.
مدیر امور کتابخانه‏های عمومی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در کتابخانه عمومی ولیعصر شهرستان فیروزکوه برپا شده که در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.
حسینی اضافه کرد: مراسمی نیز برای تجلیل از مسئولان کتابخانه‏ها و کتابداران برگزار می‏شود.
وی افزود: در این کتابخانه بیش از یک‏هزار و 500 عنوان کتاب در زمینه‏های مختلف علمی، درسی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی، اجتماعی و در زمینه‏های دیگر به نمایش در آمده و در مجموع بیش از 4 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.
مدیر امور کتابخانه‏های عمومی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف اطلاع‏رسانی و ترویج فرهنگ کتاب‏خوانی و مطالعه در این شهرستان برگزار شده است.
حسینی تصریح کرد: علاقه‏مندان به کتاب و کتاب‏خوانی می‏توانند با 40 درصد تخفیف این کتاب‏ها را خریداری و مورد استفاده خود قرار دهند.
وی تاکید کرد: در ضمن برای سهولت در رفت و آمد، بازدیدکنندگان می‏توانند از سرویس‏های دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استفاده کنند. 
مدیر امور کتابخانه‏های عمومی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: در مدت برگزاری این نمایشگاه عضویت در کتابخانه برای دانش‏آموزان رایگان است.
حسینی افزود: همچنین از این پس تمام دانش‏آموزان فیروزکوهی در طول سال می‏توانند به طور نیم‏بها به عضویت کتابخانه در آیند و از تمام اطلاعات و کتاب‏ها بهره‏مند شوند.
وی تصریح کرد: از این پس در صبحگاه مدارس هم اعضای کمیته مطالعه مفید سخنرانی خواهند کرد.
مدیر امور کتابخانه‏های عمومی شهرستان فیروزکوه افزود: برای اینکه دانش‏آموزان و مردم این شهرستان راحت‏تر و سریع‏تر به کتابخانه‏ها و مراجع بیشتری در این شهرستان دسترسی داشته باشند، با هماهنگی به وجود آمده با دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از این پس استفاده از کتابخانه این دانشگاه برای عموم آزاد است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول