اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با نمایشگاه کتاب مشهد ـ 18:

ارائه 36 عنوان ایجابی و سلبی در غرفه جنگ نرم نمایشگاه کتاب مشهد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) از ارائه 36 عنوان ایجابی و سلبی در غرفه جنگ نرم سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران ایران خبر داد.

ارائه 36 عنوان ایجابی و سلبی در غرفه جنگ نرم نمایشگاه کتاب مشهد
سرهنگ مهدی شده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: جنگ نرم از ابتدای خلقت و همزمان با پیدایش انسان شکل گرفت و نمود آن در تلاش شیطان برای اغوای حضرت آدم شکل گرفت.
وی افزود: وقوع جنگ نرم امری است که از ابتدای خلقت وجود داشته، ولی هم اکنون پس از اتمام جنگ سخت به صورت جدی و علنی مورد کاربرد قرار گرفته است.
معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) گفت: در نمایشگاه جنگ نرم امسال با استفاده از ابزارهای هنری، گرافیک، عکس و حجم، تاریخ پیدایش جنگ نرم را به تصویر کشیده‌ایم تا بتوانیم بازدید کنندگان را از قدرت اغواگری این نوع جنگ آگاه سازیم.
شده تصریح کرد: علت تغییر جنگ سخت به جنگ نرم تاثیرگذاری بیشتر و کم‌هزینه بودن آن است، از این رو رسانه تاثیرگذارترین ابزار برای بروز و ظهور جنگ نرم است.
وی خاطرنشان کرد: ابزارهایی مانند سینما، انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، کودک و اسباب بازی، مد و لباس، شگردهای اقتصادی، عرفان های نو ظهور و شگردهای احساسی از جمله عواملی است که دشمن برای سست کردن عقاید جوانان و عدم گرایش آنها به دین از آنها استفاده می‌کند و تمام این موارد در غرفه جنگ نرم به آن پرداخته شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول