اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بوئین زهرا:

کاروان کتاب در بوئین زهرا راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوئین زهرا گفت: به مناسبت هفته کتاب کاروان "دوست من کتاب" در سطح شهر بوئین زهرا به راه افتاد.

کاروان کتاب در بوئین زهرا راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، علی بالایی بیان کرد: این کاروان متشکل از حدود 300 نفر از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی بوئین زهرا اعم از دختر و پسر و با شعارهایی درباره کتاب و کتابخوانی است که از خیابان‌های این شهر عبور کردند.
وی ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این کاروان گرامیداشت هفته کتاب، جذب کودکان و نوجوانان به کتابخانه‌ها و یادآوری اهمیت مطالعه برای عموم مردم بوده است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد: این کاروان با همکاری آموزش و پرورش و حمایت شهرداری بوئین زهرا راه‌اندازی شد و اجرای نمایش خیابانی با موضوع کتاب از دیگر برنامه‌های این کاروان بود که توسط هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا انجام شد.
وی توضیح داد: با تعامل خوبی که بین ادارات شهرستان بوئین زهرا وجود دارد برنامه‌های هفته کتاب در سطح مطلوبی در حال برگزاری است که برگزاری نمایشگاه نمادین کتاب در برخی مدارس، نواختن زنگ کتاب و بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های شهرستان بوئین زهرا از دیگر فعالیت‌های انجام شده در هفته کتاب است.
بالایی اعلام کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته کتاب توسط پایگاه‌های بسیج سراسر شهرستان که با حمایت خوب بسیج انجام شد و اهدای کتب مفید به مدارس روستایی و محروم  بوئین زهرا از دیگر فعالیت‌های در حال برگزاری ما در این هفته هستند.
وی با اشاره به نقش مهم برگزاری مسابقات کتابخوانی در افزایش انگیزه مطالعه بین افراد افزود: طی این هفته تبلیغات و اطلاعات مربوط به مسابقات فرهنگی بین مردم توزیع شده و با همکاری شهرداری نیز تابلوهای اطلاع‌رسانی درباره خدمات کتابخانه‌ها در سطح شهر نصب شدند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوئین زهرا عنوان کرد: دیدار با امام جمعه بوئین زهرا و ارائه گزارش عملکرد کتابخانه، اجرای طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی و عضوگیری رایگان از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت هفته کتاب است.
وی خاطرنشان کرد: به طور قطع حمایت مسئولان و تبلیغ در حوزه کتاب موجب ارتقای سطح سواد جامعه شده و نتایج مفید آن به مردم باز می‌گردد که در این زمینه امیدواریم هر روز بیش از روز گذشته شاهد پشتیبانی مسئولان از نهضت مطالعه مفید در جامعه باشیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول