اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حاشیه‌های سخنرانی ابراهیمی در بیرجند؛

وزیر کشور بی‌وفایی نکرده/مجلسی‌ها در دوری احمدی‌نژاد از مشایی موفق نشدند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس با اشاره به سفر چهارم رئیس جمهور به خراسان جنوبی گفت: مذاکره در هواپیمای رئیس جمهور سبب تصویب دو شهرستان شد.

وزیر کشور بی‌وفایی نکرده/مجلسی‌ها در دوری احمدی‌نژاد از مشایی موفق نشدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی جمعه‌شب در جمع مردم بیرجند در مسجد الحسین جوادیه به تصویب مصوبات سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: در سفری که رئیس جمهور به خراسان جنوبی داشته در هواپیما با رئیس جمهور در مورد شهرستان خوسف صحبت‌هایی شد که رئیس جمهور گفت که خودتان شهرستان شدن خوسف را مطرح کنید که من هم قبول کردم.
وی ادامه داد: در دیدار رئیس جمهور با علما آنجا بنده به طور رسمی شهرستان شدن خوسف و شهرستان شدن زیرکوه را اعلام کرده و قرار شد در هیئت دولت مصوب شود.
بنا بر این گزارش مردم درخواست‌هایی از نماینده داشتند که یکی از درخواست‌ها وعده اعتبار 200 میلیون تومانی وزیر کشور برای مساجد شمال شهر بود که هنوز محقق نشده است که ابراهیمی در پاسخ به این خواسته مردم گفت: مطالبات مردم را از وزیر کشور به نحوی دیگر وصول کرده‌ایم و وزیر کشور بی وفایی نکرده است.
یکی از سؤالات مردم سؤالی مبنی بر کمک به حسینه روستا بود که در جواب ابراهیمی افزود: کمک به روستاها بماند برای رفتن به روستاها در حال حاضر باید مشکلات شهر را حل کرد که با خنده مردم همراه شد.
نماینده مردم که سؤالات را می‌خواند دو سوال مطرح کرد و از ابراهیمی خواست تا به همین دو سوال پاسخ دهد که یکی در مورد مشایی و گروه انحرافی بود و دیگری سؤالی در مورد عملکرد خود نماینده و کارهای انجام شده نماینده بیرجند بوده که ابراهیمی گفت: نیازی نیست دو سوال را پاسخ بدهم یک سوال را پاسخ داده یعنی دو سوال پاسخ داده شده است.
 
* فاصله انداختن بین مشایی و احمدی‌نژاد کار بسیار دشواری است
یکی از مردم در مورد مشایی و گروه انحرافی سؤالی کرد که در پاسخ نماینده مردم بیرجند و درمیان تصریح کرد: مجلسی‌ها هم در تلاش هستند مشایی را از احمدی‌نژاد دور کنند ولی تاکنون موفق نشده‌اند.
وی ادامه داد: مهر مشایی آنقدر در دل احمدی‌نژاد نشسته که هیچ‌کس نمی‌تواند مشایی و احمدی‌نژاد را از همدیگر جدا کند و حتی مقام معظم رهبری هم تذکری در گذشته در مورد مشایی به احمدی‌نژاد داده بودند.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی کار رئیس جمهور را بسیار اشتباه دانست و گفت: جدایی بین احمدی‌نژاد و مشایی کار سختی است که هر کسی نمی‌تواند آن را انجام دهد و این حرف سبب خندیدن مردم شد.
نماینده مردم شمال شهر قبل از سخنرانی سؤالاتی را مطرح کرد که بسیار ساده و پیش پا افتاده بود که سؤالات آنها در مورد نصب چراغ راهنما و خط کشی عابر پیاده در خیابان وحدت و ایثار محله جوادیه، تذکر به ادارات در تکریم ارباب و رجوع، ایجاد نمازخانه و سرویس بهداشتی در چهار راه غفاری بیرجند و شبانه روزی کردن درمانگاه محله جوادیه بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول